Grustur i øst har i forbindelse med messeavviklingen foretatt en aldri så liten trekning av billetter til messa. De som var med i trekningen er de som er påmeldt til treffet i august. Trekningen skjedde i all hemmelighet med en tilfeldige tallgenerator på internettet. De heldige vinnerne som er plukket er trrrrrommehvirvel: @Borg @knutk @mekkern
Vinnerne har fått hver sin billett i e postkassa si
Palma wrote: ↑28 Feb 2023 08:45
Grustur i øst har i forbindelse med messeavviklingen foretatt en aldri så liten trekning av billetter til messa. De som var med i trekningen er de som er påmeldt til treffet i august. Trekningen skjedde i all hemmelighet med en tilfeldige tallgenerator på internettet. De heldige vinnerne som er plukket er trrrrrommehvirvel:
@Borg
@knutk
@mekkern
Gratulerer så mye til vinnerne
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Grustur i øst har i forbindelse med messeavviklingen foretatt en aldri så liten trekning av billetter til messa. De som var med i trekningen er de som er påmeldt til treffet i august. Trekningen skjedde i all hemmelighet med en tilfeldige tallgenerator på internettet. De heldige vinnerne som er plukket er trrrrrommehvirvel:
@Borg
@knutk
@mekkern
@Borg
@knutk
@mekkern
Du verden! @Palma Dagens positive overraskelse!
Tusen takk!
Bare for å ha spurt, finnes det noen som skal på messa lørdag eller søndag som kan være interessert i å samkjøre fra Østfold?
Jeg returnerer til Moss på Lørdagen fra Messa men det blir ikke seine etermidagen -
Da ruta går videre hjem til Arendal derfra
Ja jeg tipper 99% på at det er på 2 hjul
kvase wrote: ↑28 Feb 2023 11:43
Jeg returnerer til Moss på Lørdagen fra Messa men det blir ikke seine etermidagen -
Ville vurdert noe annet enn 2 hjul enn så lenge, er kaldt her i "nord".
Utklipp fra yr for Lillestrøm.
yr.png
Ser noen som har truet seg ut på 2 hjul her og der, men ser også isen som ligger i skyggepartier. Jeg utsetter første tur på 2 hjul litt til.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
kvase wrote: ↑28 Feb 2023 11:43
Ville vurdert noe annet enn 2 hjul enn så lenge, er kaldt her i "nord".
Utklipp fra yr for Lillestrøm.
yr.png
Ser noen som har truet seg ut på 2 hjul her og der, men ser også isen som ligger i skyggepartier. Jeg utsetter første tur på 2 hjul litt til.
Ja været svirer mye opp og ned fra time til time på yr. Det som er viktigst er om veiene har tørr asfalt -
jeg har kjørt frem og tilbake når det har vært bare blå temp noen ganger. da er det mest køddalt på henda
Bare for å ha spurt, finnes det noen som skal på messa lørdag eller søndag som kan være interessert i å samkjøre fra Østfold?
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Tokk en liten runde litt innover i landet i dag fant fort ut at det var frost og mye strøgrus på denne runden selv her på Sørlandet..Ja ja er nokk bare god mc veier Nært langs kyst stripa .
Så da blir det bil på fredan og lørdan
Fra dagens runde https://www.myrouteapp.com/en/social/tr ... mode=share