RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

med bygge om totalt så mener du: å lage alt selv, eller bestille fra sted som bikerman? slik at du har likt alle andre?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

bare viser dere at det ikke altid regner i norge, selv om man skulle trodd det:

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Dæven, hvor er dette ? På vei hjem fra fylla :lol:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

tok bildet her om dagen da jeg var i Fredriksatd, nærmere bestemt Hvaler ;) pent sted om sommeren..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

fått noen pm angående bandet mitt.. takker for at folk er intreserte. legger her ut litt info om bandet da: Bandet er pure evil svartmetal, kaller oss Drephjard, som kommer av det gamle sogndals ordet Drephjardir som er Selvmord på godt norsk. Bandet blei startet i 2002 men har ikke skjedd stort med bandet føre nå di siste åra. I februar i år gav vi ut vår debut skive "Sorgsvart" på den tyske labelen Northern Silence Productions (http://www.nortern-silence.com) skiva er kommet ut i en "vanlig" cd utgave og en Maxi Cd som er limited til 100x med annet cover.

Vi har ikke spilt så mye live, men har da blitt noe.. blandt annet i Bergen, fredrikstad + Sarpsborg. etc.
Vi har nå også spilt inn en ny skive som enda ikke er gitt ut, men vi får se hva som skjer med denne. Vi er ikke signet på noe selskap for tiden, så den blir ikke gitt ut føre evt ett selskap er int i oss. Northern silence gir den gjerne ut, men vi vil satse på ett mere nordisk selskap denne gangen.

For dere som fortsat er int kan dere se på hjemmesia vår: http://www.drephjard.com der ligger og en mp3. ny side er på vei med flere mp3 og flere bilder og nyere update.

her er ett bilde fra da vi spilte i Bergen 2006.

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Tekumseh
Posts: 2094
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Hva spiller du i bandet da?
Dame på kor, eller bare til dans? Så ei lettkledd ei på et av bildene på sia. :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

jeg spiller gitar og skriker, Sally er en profesjonel stripper ;) ...og tilfeldig en "X" elskerinne av meg...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

jeg har fått tak på ett parti med ATE-Bremsevæske nå som selges. litt info:

Ate SuperBlue Racing Fluid. http://www.ate-brakes.com
- Boiling point 280'C
- Wet Boiling point 180'C

Dot 4, kan mikses med Dot 3 to Dot 5.1

Holder 2-3år ved vanlig bruk, bør byttes en gang i året ved ofte banekjøring.

Har selv god erfaring med denne væsken på både sykkel og bil da vi har dette på alle Porschene som er innom på verkstedet hos oss. Kan blandes med vanlig gul bremsevæske, men anbefaller å bytte all væske skal det først gjøres. Kjører selv med denne på egen sykkel som brukes daglig. Dette er ikke no problem til vanlig veibruk som mange væsker pleier å være (Eks: Castrol RStX)

hver boks inneholder 1 liter væske. på sykkelen min brukte jeg ca 0,7. da var all gammel væske ute + litt til.

Pris pr stk = 160,- ink frakt (ikke oppkrav)
eller kan leveres området rundt Oslo. eller andre steder ved avtale.
Send PM for mere info.

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

fikk endelig tak på gutta på safe mc.. så nå har jeg kjøpt inn noe deler.. er klar for å skru mot vinteren nå ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

jaja... skjedd lite her i det siste.. men her skal jeg nå skryte litt av bilen min. Bilen er en 2000 mod Ford Mondeo St200 Stasjonsvogn.Motor: 2,5 V6 med 24ventiler. Orginalt 204hk, men denne er chippet, sportseksos, åpent K&N filter og fjernet katalysator. så skal være en ca 230Hk i denne nå. Invendig har den nesten alt av utsyr, mangler Navi og Cruise-control.
Den har Recaro delskinn stoler som er meeeeget gode. og ett helt annet dashboard enn en vanlig mondeo. Bilen er senket 40mm og montert EBC redstuff bremser foran med EBC race-skiver som er slisset og punkt borret. Bak står det på Brembo med EBC klosser. ellers så er bilen helt orginal. En bil det er få av i landet.. her kommer noen biler:

Image

Image

Image

Trangt syns du??

Image

Mamma har alltid sakt jeg skal bruke beskyttelse... (se i frontrute og dashbord)

Image

...og ett bilde av gamlebilen min: Solgte denne i våres...

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Faen da, jeg hadde trodd du var snut om du lå bak meg :shock: :lol:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

er mange som tror det.. spesielt om jeg kommer i høy hastighet i V felt på E6..bilene foran bare flytter seg.. ps: jeg har og ekstra lys gjemt i grillen ;) med Xenon.. heh
Last edited by RH racing on 09 Oct 2006 21:13, edited 1 time in total.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

tokk noen bilder av verktøyet mitt på jobben i dag. pga no forsikringsgreier.. så slenger ut her for å skryte litt da.

Skapet av av typen Facom Jet, med overskap:

Image

skuff 1: Inneholder det meste jeg trenger av fastnøkkler, både med og uten skralle funktion. + div ledd nøkkler:

Image

skuff 2: Skrallesett med piper + div umbrako nøkler

Image

skuff 3: Skrutrekkere , håndtenger og slagverktøy. samt en golfball i fall om man kjeder seg og vil sprette litt med denne:

Image

Skuff 1 -3 er den øverste delen (toppkasen) denne inneholder det mest brukte verktøyet for at denne kan tas av og tas med om dette trengs til "oppdrag ute i felten"

Skuff 4: Dorer, enda flere tenger + seg-rings tenger av stor type

Image

Skuff 5: små seg-ringstenger, store vinklede umbrako nøkler med skikkelig håndtak og en liten roteskuffe.

Image

Skuff 6: Fastnøkkler av type svææære, slangeklemmetrekkere, + resitorx trekkere (trekkere med hull i midten)

Image

Skuff 7: Momentnøkkel av strl 50Nm - 200Nm, Hjulmutter piper.

Image

Skuff 8: Momentnøkkel strl 0Nm - 80Nm. Div småtrekkere + ett sett med Torx bits og div spesialverktøy til Porsche, Cosworth og Audi Turbomotorer.

Image

Skuff 9: Her oppbevares div papirer, kopier av rep manualer + ett manneblad. Ehem (er faktisk en god grunn for at dette ligger der)

Image

Skuff 10: Den store roteskuffen, Større hammere, luftsag, muttertrekker. brekkjern... ja, you name it ;)

Image

+ noe som er nesten det mest viktige på nyere biler: Diodeprøvelampe med overspenningsvern:

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
inunf
Posts: 4924
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Post by inunf »

NÅ ble jeg misunnelig!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

;) det er bra ;) jeg har mere og.. men det er mere sånn billig verktøy ala biltema, torshov etc, men dette er da koseskapet mitt ;) lådan med det rare i..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply