The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"
Re: The world according to Desmo.
Nå må dere slutte opp ! Her prøver en stakkar å være ånkli særriøs og se på Brasil GP og støtte Ferrari i et vanskelig år også har dere to ikke tro på Fiat Romeon min engang 

Vi kan vel ikkeno for at du har blitt sår i halsen etter den motorsykkelturen til barberern. At det nå vil settes nye fartsrekorder i ditt distrikt på grunn av konstruksjonsendringer på Franco Flyaten må bare ses på som en bonus.
Sent from my iPad using Tapatalk
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Din møll ! Franco Flyat er lysår unna Mussolini kareten. Men fascist biler er bra enten det er Franco eller Mussolini teknikk. Nå ligger Super Fiatene på 3 og 4. plass fårresten.
Ikke så verst. Fortsetter de slik kan de kanskje fullføre til og med [emoji1]
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Er det virkelig noen som gidder å se på GP? Rundt og rundt på en bane og det mest spennende er om en klarer å kjøre forbi. Men de har da tross alt svinger på en GP-bane, borte i Amerika er det bare to svinger. Og de går samme vei slik at førerne ikke skal kjøre seg bort.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Desmo
Jaja, så er det i gang igjen,da. Vinterens første snø kom i dag. Det kom et lite lag som sikkert blir borte igjen. Jeg syns snøen kan ligge når den først har kommet. Da blir det lysere og renere. Unntaket er hovedveiene, for der salter dem.
-Pogo

-Pogo

- Desmo
Snøen har overlevd til i dag. Men det er ikke meldt om noe særlig mer snø de første tre dagene. Så ordentlig vinter er det ikke blitt ...... enda. Den kommer vel før eller siden. Jeg trenger ikke mye snø for å bli fornøyd.
-Pogo

-Pogo

Snøfreser er klar. Linet den opp bak Fiat Romeon fø jeg dro syd i lende. Atter en gang fikk båe HG og KB praktisk innføring i start av 220V vidunderet. Olje er byttet og tanken er full. Og når den må brukes så ringer de hvert år for å få startet den for det de har blitt vist fester seg ikke i hodet
Etter mye snøfall så hender de at de ringer og klager på at den har stoppet. Har den bensin da ? Stille litt så kommer det - hvor sjekker jeg det da ? Så fyller de bensin også ringer de igjen. Du må prime den- den store plastknappen hvor det står Prime 3X, trykk på den 3 ganger. Samme prosedyre som hver gang du starter den. Må jeg sette inn stikkkontakta i uttaket og ? Ja. Det gjelder å bruke fløyelsmyk barnehageonkelstemme. Det er litt vanskelig noen ganger.Den starter men går så ujevnt. Har du dyttet inn choken ? Ååååå...., må jeg det da ?
De har tyngre for freseren enn jeg har det komfyren. Det er no sånn induksjons dritt som jeg ikke skjønner noe av. Brød klarer jeg å skjære opp , legge på smør og pålegg
Sultedød unngått 

Etter mye snøfall så hender de at de ringer og klager på at den har stoppet. Har den bensin da ? Stille litt så kommer det - hvor sjekker jeg det da ? Så fyller de bensin også ringer de igjen. Du må prime den- den store plastknappen hvor det står Prime 3X, trykk på den 3 ganger. Samme prosedyre som hver gang du starter den. Må jeg sette inn stikkkontakta i uttaket og ? Ja. Det gjelder å bruke fløyelsmyk barnehageonkelstemme. Det er litt vanskelig noen ganger.Den starter men går så ujevnt. Har du dyttet inn choken ? Ååååå...., må jeg det da ?
De har tyngre for freseren enn jeg har det komfyren. Det er no sånn induksjons dritt som jeg ikke skjønner noe av. Brød klarer jeg å skjære opp , legge på smør og pålegg

-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Jeg er fornøyd så lenge det IKKKKKKKEEEEE kommer snøDesmo wrote:Snøen har overlevd til i dag. Men det er ikke meldt om noe særlig mer snø de første tre dagene. Så ordentlig vinter er det ikke blitt ...... enda. Den kommer vel før eller siden. Jeg trenger ikke mye snø for å bli fornøyd.

Det blir jo litt lysere når det er litt snø da, men ellers er jeg enig i at snøen kunne holde seg borte
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Desmo
Må jo ha noe å leve av jeg også. Og nå er det slik at det er snø. Vi trenger ikke mye på Toten, men alle andre steder. 
Og slik som jeg lette etter unbrakosettet mitt i stad. Sømfor alle hyller og bord i hele garasjen. Da jeg skulle utvide søket litt gikk jeg rett på det i fyrrommet. Det lå på ei hylle der og holdt helt kjeft. Men jeg fant det slik at jeg fikk skrudd løs setet på Triumph'en. Så nå er det vedlikeholdslading episode 1 i garasjen.

Og slik som jeg lette etter unbrakosettet mitt i stad. Sømfor alle hyller og bord i hele garasjen. Da jeg skulle utvide søket litt gikk jeg rett på det i fyrrommet. Det lå på ei hylle der og holdt helt kjeft. Men jeg fant det slik at jeg fikk skrudd løs setet på Triumph'en. Så nå er det vedlikeholdslading episode 1 i garasjen.

Last edited by Desmo on 18 Nov 2015 15:17, edited 1 time in total.
-Pogo

-Pogo

Hvis du skal leve av det som Lørenskog kommune bruker på snørydding, bør du forberede deg på magre tider [emoji1]
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Desmo
Vi har heldigvis kunder som kjøper nytt snøryddeutstyr, så det blir litt i lommeboka mi også. Å leve av Lørenskog kommunes vintervedlikeholdsbudsjett kunne blitt magert, ja.
-Pogo

-Pogo

Når det regner på presten, drypper det på klokkern vettu [emoji6]
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Desmo
Og jeg som trodde presten ble våt når det regna på'n.
-Pogo

-Pogo