Pregrustur.. det er vel nesten uansett, en kjempeideBusa Trond wrote:HuttetuKræsj igjen, da er Kantern og jeg til fjells.
Mulig vi må purre på en pregrustur på sommeren istedet.

Pregrustur.. det er vel nesten uansett, en kjempeideBusa Trond wrote:HuttetuKræsj igjen, da er Kantern og jeg til fjells.
Haha, et lite vorspeil liksom, men selve festen skal dere ikke være med på...Kant1 wrote:Pregrustur.. det er vel nesten uansett, en kjempeideBusa Trond wrote:HuttetuKræsj igjen, da er Kantern og jeg til fjells.
Palma wrote:Haha, et lite vorspeil liksom, men selve festen skal dere ikke være med på...Kant1 wrote:Pregrustur.. det er vel nesten uansett, en kjempeideBusa Trond wrote:HuttetuKræsj igjen, da er Kantern og jeg til fjells.
Ja har skjønt det. Blir nok en kjempeopplevelse.Kant1 wrote:Palma wrote:Haha, et lite vorspeil liksom, men selve festen skal dere ikke være med på...Kant1 wrote:
Pregrustur.. det er vel nesten uansett, en kjempeide
Hvis alt går bra, er nok Trond og undertegnede på et høyere sted , under Grustur i Øst neste år
Synd med den fine Africaen, men høres ut som et fornuftig valg av ny sykkel, bare pass på at du har nye TKC-80 dekk på når du kommer, slike KTM sykler spiser de dekkene relativt kjapt [emoji14] Ser jo på det som en selvfølge at du stiller i hardcore gruppa med de dekkene når du kommer med en slik sykkel [emoji6]SteinarPedersen wrote:Så herlig!! Reservert i kalenderen min og!
Africaen tålte ikke en tur i grøfta på Øyerfjell, så jeg kommer på nysykkeln: KTM Adventure 1090!
Ja jeg har kjønt at du er en ulv i fåreklær -SteinarPedersen wrote:Så herlig!! Reservert i kalenderen min og!
Africaen tålte ikke en tur i grøfta på Øyerfjell, så jeg kommer på nysykkeln: KTM Adventure 1090!
Haha, sant! Skal slite orginaldekka som en helt gjennom vår og sommer, så blir det nok nye TKC80 like før grusturenSpiritofwinter wrote: Synd med den fine Africaen, men høres ut som et fornuftig valg av ny sykkel, bare pass på at du har nye TKC-80 dekk på når du kommer, slike KTM sykler spiser de dekkene relativt kjapt [emoji14] Ser jo på det som en selvfølge at du stiller i hardcore gruppa med de dekkene når du kommer med en slik sykkel [emoji6]
Sent from my iPad using Tapatalk
Haha, det ble ikke R, nei. Kjører jo absolutt mest på asfalt, og fikk en super-deal på en 1090s, så da ble det det. Jeg har hatt drz400 som "herjeMC" i halvannet år nå, funker fint det.kvase wrote: Ja jeg har kjønt at du er en ulv i fåreklær -- men gratulere med skikkelig saker
![]()
![]()
Bra du har forstått at 1090R vel å merke er tinger ikke rein 1090 adv som er mere en gate-versjon
Få deg en herje mc som du kan trene med før de ordentlig tura -lærer mye der men tror du har vært å klådd mye på mellom klassen
Gratulere med en God enSteinarPedersen wrote:Haha, sant! Skal slite orginaldekka som en helt gjennom vår og sommer, så blir det nok nye TKC80 like før grusturenSpiritofwinter wrote: Synd med den fine Africaen, men høres ut som et fornuftig valg av ny sykkel, bare pass på at du har nye TKC-80 dekk på når du kommer, slike KTM sykler spiser de dekkene relativt kjapt [emoji14] Ser jo på det som en selvfølge at du stiller i hardcore gruppa med de dekkene når du kommer med en slik sykkel [emoji6]
Sent from my iPad using Tapatalk![]()
Haha, det ble ikke R, nei. Kjører jo absolutt mest på asfalt, og fikk en super-deal på en 1090s, så da ble det det. Jeg har hatt drz400 som "herjeMC" i halvannet år nå, funker fint det.kvase wrote: Ja jeg har kjønt at du er en ulv i fåreklær -- men gratulere med skikkelig saker
![]()
![]()
Bra du har forstått at 1090R vel å merke er tinger ikke rein 1090 adv som er mere en gate-versjon
Få deg en herje mc som du kan trene med før de ordentlig tura -lærer mye der men tror du har vært å klådd mye på mellom klassen
Er vi påmeldt?Palma wrote:Da er påmeldingsskjema lagt ut i første posten !
Løp og send påmelding. Førstemann til mølla. 25 plasser.
Ja [emoji1]BMWilly wrote:Er vi påmeldt?Palma wrote:Da er påmeldingsskjema lagt ut i første posten !
Løp og send påmelding. Førstemann til mølla. 25 plasser.