LordShaft wrote:Hva er det med østlendinger å må på død og liv kjøre rundt et vann? [emoji848] jeg syns jeg alltid hører om etter annet rundt "sett inn navn på vann her"
Ja, "Lungegårdsvannet rundt" klinger liksom ikke helt..?
LordShaft wrote:Hva er det med østlendinger å må på død og liv kjøre rundt et vann? [emoji848] jeg syns jeg alltid hører om etter annet rundt "sett inn navn på vann her"
Vi har ikke fjorder eller hav, så vi må nøye oss med ett eller annet vann av varierende størrelse.
Det hjelper ikke om det blir 10 varmegrader eller mer i dag. Jeg tar ikke ut Scrambleren når det ser sånn ut på gårdsplassen. Problemet er de siste par metrene opp til husveggen. Det er ikke så lett å få opp passe fart så jeg kommer opp uten å gå i veggen eller få stopp. Men nå har jo sesongen vært satt på hold en stund, så da går det å vente en dag eller to til.
Her er det bare å finne fram spaden, og hårføner! Aktiv snøfjerning tar det der lett
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
I ettermiddag tok jeg meg en Totenrunde på Scrambleren. Kunne ha gjort det i går også, men da forspiste jeg meg til middag og orket ikke å iføre meg kjørehabitt. Jeg ble tvunget av naturen til å ta en stopp nede i Kapp og da knipset jeg et bilde. Og så må jeg passe på å reklamere for den lokale Essostasjonen nede i sentrum. Der selger de den beste kaffen jeg har kjøpt på noen bensinstasjon i mange mils omkrets.
Nå får du snakke for deg sjæl Desmo ! Her er både fjorder , fjell og flatbygder !!! Vi kan til og med fiske torsk ! Tenker det faller enkelte norafor tungt for brystet ? Til og med reinsdyr er det her men det velger de fleste østlendinger å overse, meg inkludert. Og det gjør jeg selv om jeg i sin tid var kasserer i Tjøme og Nøtterøy Reingjeterlag. Hg er lykkelig, hun har fått splitter ny bil, det må være den 3dje i år tror jeg. Hu kræsjer mye innimellom. Jammaha Bæiben lufter Hysa, hu er helt jævlig å være i hus med. I dag fikk hun ordre fra beskjed-fra 1ste juli er det besøksforbud hvis Bærsjpålåret bestås. At det går an å ha sånne eksamensnerver er bare utrolig. I 4 år har har hun trodd hun ender opp som slavearbeider i Nord Korea Slapp av sier jeg, du blir bondekjærring i Fjaler og produserer verdier som griske østlendinger frakter til Oslo. Det er derfor det er så mye trailer trafikk over fjellet.
Selv nyter jeg freden og stillheten med Jalmar brus mens jeg beskuert Svenske Slaven klippe gress. Torsdags brus er undervurdert
Du har det ikke greit Pollti. Men å si at dere har fjell nede hos deg er å dra det vel langt, selv for deg. Så det blir ny karet på HG? Hva har du blinket deg ut denne gangen da? Og den yngre generasjon er på tuppa også? Jaja, da er det godt å ha en lydig slave da. Etter som det jeg skjønte er det en robotgressklipper. Eller tar jeg feil?
Ooooh Yesssssss! I dag var første dagen i år som det var varmt nok til at jeg ville ta ut den italienske donna for å kjøre en tur. Men etter de yr melder i langtidsvarselet for mine områder blir det ikke før tidligst neste mandag at det byr seg en ny mulighet. Det kan hende at jeg er så heldig at det går an i morgen, men det står igjen å se. Jeg er fullstendig klar over at det finnes hauger og lass med sprekere og raskere sykler enn Monster'n. Men det er få av dem som matcher utseende, kjøreegenskaper, drag i mellomregister og det er ingen som matcher lyden utenom andre Ducatier. Misforstå meg rett, det er moro å kjøre Scrambler også. Men det er noe eget med å få et realt ducatirævspark når jeg vrir på rulla. Tok bare ett bilde etter jeg var hjemme igjen i dag.
Desmo wrote:Er ST4S'en slik også at den ikke liker noe særlig å gå på turtall under 4000? Min er sånn.
Akkurat sånn, og med orginale drev er andregir ubrukelig under 50, på E18 i 110 blir sjettegir for lavt på turtallet Skal bytte ned ei tann fram i permen
Desmo wrote:Men det er noe eget med å få et realt ducatirævspark når jeg vrir på rulla.
Du mener sånn der liten dask på rumpa av en liten italiensk håndsydd dameveske?
Nei! Men har du ikke kjørt Duc, så vet du ikke hva jeg snakker om.
Njaa.. Njoo.. Litt som trimma moped. Først ingenting, så ingenting, så litt ketsjupeffekt og så er ketsjupflaska tom og igen - ingenting
(PS! Har faktisk prøvd en Duc Monster 750 engang for leeenge siden)