Meget bra Busa Dette er jo en forbanna genial ide når det kommer til å formidle med bilder. Hvilket program brukte du sa du?
Du har fått fylt godt på med diverse kultur innslag på denne turen. Dette er noe jeg skulle vært langt flinkere til selv. Stoppe på alle disse små bortgjemte perlene å få med historien også. Ikke bare suse forbi
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Sånn, da har jeg også fått sett filmene. Var blitt tom for datakvote på eget abonnement og jobb-nettet har sperret for vimeo (og ca halvparten av youtube). Nuvel, bedre sent enn aldri.
Fantastiske filmer du har laget Busa, det sanatoriumet minner meg om det jeg besøkte her i Ogre og som det ligger etpar bilder av i geocache-tråden.
@Lorden, vet jo ikke hvilket program Busan brukte, men det er samme mulighet i Corel VideoStudio Pro. Regner med de har epleversjon og jeg betalte rundt kr 800,- for fullversjonen.
Hurra!
20 august bestilte Busa Trond nytt breiband til seg selv.
Veldig brått om ringte installatøren i dag å sa dem skulle begynne å trekke kabel. Siden det er i skrivende stund rundt 20 minus ute så sa han at det var for kaldt å koble.
Aprilsnar jeg sa som i one call reklamen "gjør det, gjør det"
Og vips nå sitter jeg her for første gang siden 2006 med glassband, og er veldig fornøyd med med 80/80 uten at ungene skal tømme det før måneden er omme.
Busa Trond wrote:Godt for alt som er unnagjort" sa kjerringa og tørket seg i baken før hun dreit.
Hva sier vi om Touratech Offroad School
Var på Basic kurs i høst.
Kortversjon: Anbefales på det varmeste.
Det var ikke det at man lærte noe revolusjonerende, men jeg endte opp mye tryggere på litt rufsete underlag, uten at jeg kommer til å true Evil Kenivel med det første.
Leigde sykkel, og til slutt harvet man rundt på GSA som om det var en moped.
Dæven BusaTrond, det blei nok slunkent i befolkningen der nede på Ringe-riket etter at du dro opp til Gol
Ser at dem som er igjen føler seg ensome og vil ha nye naboer: http://www.emigrateme.com/
Burde være mange mexikanere og alabamanegere som er aktuelle for BusaStranda nå
Fysjom for ei lurvete nettside du kom med der AT.
Det har også blitt så mye emigranter fra Bærum og Oslo på Ringerike, at jeg gjorde det lurt i å flytte
Busa Trond wrote:Der var påmelding til Offroad School sendt
Fysjom for ei lurvete nettside du kom med der AT.
Det har også blitt så mye emigranter fra Bærum og Oslo på Ringerike, at jeg gjorde det lurt i å flytte
Når er du påmeldt??
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Starter med Basic 2 dager.
Nå har ikke jeg helt blitt venner med denne GSAen på løst underlag. Opplever den som tung og uforutsigbar når hjelpemidlene er skrudd av. Sikkert bare meg for den får jo masse skryt verden rundt. Mulig det er fremdemperen som ikke dykker og 30l tanken som det er nesten umulig å få kroppsvekta på fremsiden av som er uvant
1290SA jeg hadde var jeg mer i ett med på grus/sand.