f1.4 = stor åpning å veldig mye lys slipper inn.... f16 = veldig liten åpning å lite lys slipper inn.
Eneste grunnen til å tenke på blenderåpning her er for å få korrekt eksponering og korrekt lukkerhastighet. Om den havner på f4 eller f22 har veldig liten, eller ingen betydning
Men hvor du treffer med fokuspunktet derimot, har veldig mye å si
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ja, men vil ikke det være enklere å få objektet i fokus med mindre blenderåpning enn stor blenderåpning? Med stor blenderåpning blir jo fokusområdet mindre.
La oss si man skal prøve å ta bilde av en bil i bevegelse. Man kan da velge mellom stor blender og lav iso, eller liten blender og høyere iso. Dette gitt samme lukkertid. Så når man panorerer og skal få objektet skarpt, vil ikke man ha et større området i fokus med mindre blenderåpning da? Og større sansynlighet for å få objektet i fokus?
Her har det bøttet ned i hele dag, så har ikke fått prøvd meg noe mer. Men, det igjen betyr at det straks er sesongstart, for no vaskes veiene. [emoji106]
Nok snø på plan til at stolen sitter fast også Ligger omtrent i samme fart ja. Mulighet er også og ligge bak i bagasjerommet på en stasjonsvogn.
Må si jeg gleder meg til sommer, sol og mye mc kjøring Panorerer man selv så er du egentlig bare avhengig av deg sjøl. Her måtte en kjøre bilen i tillegg. Greit når kompiser med samme interesse stiller opp.