Det var en særdeles ålreit pris for så mye dekk? Hvem har du truet på livet for denne prisen? Nå er jo BMW en din en tung sykkel, men regner med du finner deg godt til rette med angel gt dekkene på den [emoji106]
2.896,- betalte jeg for to dekk til min sykkel. Bakdekket mitt er vel et hakk bredere og jeg tror det koster en hundrelapp eller to mer enn 180 dekket. Ganger man prisen med to så får man litt over 5.700,- for fire dekk (mulig jeg hadde fått lit rabatt ved kjøp av fire?) og jeg har aldri betalt mer en dette.LordShaft wrote:Har du vært ute å spreket deg på fjelltur!? Du vet at du må ta bilder, hvis ikke teller den ikke![]()
Det var en særdeles ålreit pris for så mye dekk? Hvem har du truet på livet for denne prisen? Nå er jo BMW en din en tung sykkel, men regner med du finner deg godt til rette med angel gt dekkene på den [emoji106]
Det kan du ha rett i, men det er prisen på motorsykkeldekk.com. Det er vel kanskje kronekursen som spiller inn her. Ser at PR4-dekkene er en 100-lapp dyrere pr. dekk enn sist jeg kjøpte (i mai 2015).Bjerknez wrote: Så ja... en god pris dette, men noe helt hinsides sinnssykt bananas stå-i-kø billig var det vel ikke kanskje?
Nei, det er adskillig lengre nord enn det stedet jeg snakket om, men det sier forsåvidt litt om Jæren...Toffinteppen wrote:For et vakkert landskap! Viser det nederste bildet den plassen du snakket om da vi kjørte på Jæren? Du snakket om en vei hvor landskapet plutselig åpnet seg.
Hytta ligger 4 meter fra RosfjordenLordShaft wrote:Se her ja!! Slike bilder liker jeg veldig godt Norse [emoji106] hvor er det du har hytte!? Langt hjemmefra eller
Tja, det er jo ikke Lysebotn akkurat, men rake strekk er jo gjerne litt kjedelig. På den annen side så er det jo gjerne litt spesielt å kjøre langs kysten med havet og sand-dyner langs veien. Det kommer i grunnen helt an på hvordan man vil kjøre. Har tenkt å bevilge meg en "fri-dag" og kjøre sørover. Hvis jeg husker detLordShaft wrote:Ser ut som en ålreit kosetur det der. Er det mye fine svinger i området eller er det bare cruising?