Litt må en ha å fikle med!

Uten at jeg skal være drittsekk og påståelig her nå, så stemmer vel ikke dette 100%. S6 har bedre skjerm (oppløsning) samt bedre kamera specs. Men ja, det er veldig mye telefon for pengeneMonstr wrote:Klarte ikke å holde meg gitt, måtte en tur ned på Elkjøp, og kom plutselig hjem med en ny Honor 7, til den nette sum av 2700,-. Litt forskjell på S6 Edge+ til 9 000,-![]()
Som han på Elkjøp sa, det sitter samme innmaten i Huaweien som i de andre, forskjellen er bare at man ikke betaler så mye for merkevaren. Kan jo ha tre Huaweier for en S6 Edge+.
Kameraet er litt bedre på S6 EDGE+ ja, samt skjermen har bedre oppløsning. MEN (det er et lite men på sistnevnte) Honor 7 har høyere pikseltetthet enn det som kan synes med øyet. Det er en grense på pikseltetthet som gjør at om man skal se forskjell på S6 Edge og Honor må man bruke hjelpemidler, for menneskeøyet klarer ikke se forskjell.Bjerknez wrote:Uten at jeg skal være drittsekk og påståelig her nå, så stemmer vel ikke dette 100%. S6 har bedre skjerm (oppløsning) samt bedre kamera specs. Men ja, det er veldig mye telefon for pengeneMonstr wrote:Klarte ikke å holde meg gitt, måtte en tur ned på Elkjøp, og kom plutselig hjem med en ny Honor 7, til den nette sum av 2700,-. Litt forskjell på S6 Edge+ til 9 000,-![]()
Som han på Elkjøp sa, det sitter samme innmaten i Huaweien som i de andre, forskjellen er bare at man ikke betaler så mye for merkevaren. Kan jo ha tre Huaweier for en S6 Edge+.![]()
Kom gjerne med noen tips og tricks hvis du er en erfaren android bruker. Selv er jeg ganske fersk og jeg synes det er litt artig å "trykke" litt
Bare for å gjøre en tin helt klart med en gang. Jeg har aldri sagt at iPhone er dårlige greier. (Det virker kanskje som om jeg plutselig har blitt negativ til iPhone, men det har jeg ikke blitt).Snikkeren wrote:Men dere som på død og liv ikke skal ha iPhone fordi man ikke kan tweake som man vil, hvilke tweaker har dere faktisk gjort som man ikke har mulighet til på iPhone? Er de så viktige som alle Android fans skal ha det til? Jeg må innrømme at jeg til dags dato ikke har savnet noe som helst på iPhone. Og jeg har hatt fler Android telefoner før. Benyttet meg ikke av noe tweaking på de heller.
Jovisst, artig å diskutere. Ang høflighet, så er det mange som ikke ser at dette har noe med høflighet å gjøre.Snikkeren wrote:Nei, er man med venner/i selskap, så trykkes det ikke så mye på mobilen. Det handler om normal høflighet. Men det er klart at mobilen blir jo dratt frem en gang eller 2 i timen, men man blir ikke sittende med trynet ned i mobilen over lengre tid.
Angående hva som er best av Android eller iOS, så får folk velge akkurat hva de vil. Jeg vet hva jeg foretrekker. Men det er jo litt artig å diskutere også da. Android-fans'en skal enten ikke ha iPhone av prinsipp, eller fordi man ikke kan tweake iPhone som man vil. Men hvor nyttig er den tweakingen de så absolutt må ha?
Nei, dette blir som Biltema-diskusjonen ja. Man blir aldri enige uansett.
Man kan si mye rart om været samt diskutere dette, men har man en vær app, så slipper man detToven wrote:Tørrprat om været er jo en klassiker!