Hva gjør du akkurat nå?
- Epylypzon
- MC: 2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002 Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
Re: Hva gjør du akkurat nå?
Ikke kjøp "Twenty" ihvertfall. Kjøpte det til Wr`en .. Dårlig kvalitet. Fortsetter med D.I.D...
Du kan jo sjekke på xlmoto.
Selv så fikk jeg akutt lyst på en vestlandstur i helga... Hm.,...
Du kan jo sjekke på xlmoto.
Selv så fikk jeg akutt lyst på en vestlandstur i helga... Hm.,...
Ser på xlmoto. Må jo ut med to lapper for det 

- hakhap
- Mr Illustrator
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Lurer på om jeg skal handle meg en softis mens jeg venter på rushtrafikken skall slippe litt før jeg kjører hjem idag.
http://mobil.ba.no/nyhet/trafikkulykker ... 5-8-364018
Det er bare et under at det ikke gikk liv tapt! Rett før denne hendelsen kjørte det x antall motorsyklister imot [emoji15][emoji15]
Det er bare et under at det ikke gikk liv tapt! Rett før denne hendelsen kjørte det x antall motorsyklister imot [emoji15][emoji15]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Da var det min tur. Har fått låne denne med meg hjem i helgen. [emoji106]

- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?
Nå vet jo du ca hva jeg synes om den, tror ikke jeg kunne hatt den en hel helg. Skal prøve å skrive litt om mine erfaringer i dag litt senere.Snikkeren wrote:Da var det min tur. Har fått låne denne med meg hjem i helgen. [emoji106]
[img]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160603/52774a1f245c8fe999813ac2be9577fb.jpg[/img]
Akkurat nå så skal jeg hente jentungen i barnehagen, så skal etter hvert vi kjøre til hytten i Stryn å tilbringe helgen der. Skal være en motorfestival der i helgen, så det kan jo bli litt moro.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Greit at du vil spare penger, men det der er vel blant de siste stedene du bør prøve å spare på.Tosk wrote:Prøver å finne ut hvor det er billigst å kjøpe kjede og drev. Forslag?

- DrGreve
- Moderator
- MC: Honda VFR800 ABS 2005
Bytta ikke du når du var på Vestlandet for ett år eller 2 siden?Tosk wrote:Ser på xlmoto. Må jo ut med to lapper for det
Skal ikke kjøpe drittmerke, bare lurte på om det var noen steder som var billigere på DID enn andreElolz wrote:Greit at du vil spare penger, men det der er vel blant de siste stedene du bør prøve å spare på.Tosk wrote:Prøver å finne ut hvor det er billigst å kjøpe kjede og drev. Forslag?Enig med Epylypzon, kjøp noe skikkelig fra en av de større og kjente leverandørene.

Joda, bytta for 2 år siden, eller 21000km siden. Det er punktstrekt igjenDrGreve wrote:Bytta ikke du når du var på Vestlandet for ett år eller 2 siden?Tosk wrote:Ser på xlmoto. Må jo ut med to lapper for det

- DrGreve
- Moderator
- MC: Honda VFR800 ABS 2005
Hmm, litt i underkant levetid, spør du meg...Tosk wrote:Skal ikke kjøpe drittmerke, bare lurte på om det var noen steder som var billigere på DID enn andreElolz wrote:Greit at du vil spare penger, men det der er vel blant de siste stedene du bør prøve å spare på.Tosk wrote:Prøver å finne ut hvor det er billigst å kjøpe kjede og drev. Forslag?Enig med Epylypzon, kjøp noe skikkelig fra en av de større og kjente leverandørene.
Joda, bytta for 2 år siden, eller 21000km siden. Det er punktstrekt igjenDrGreve wrote:Bytta ikke du når du var på Vestlandet for ett år eller 2 siden?Tosk wrote:Ser på xlmoto. Må jo ut med to lapper for det
Kjøp JT eller Sunstar drev og DID kjede med klink er min anbefaling.
Tror det dør fortere pga. clutch-wheelies :p Har DID, usikker på dreva.DrGreve wrote: Hmm, litt i underkant levetid, spør du meg...
Kjøp JT eller Sunstar drev og DID kjede med klink er min anbefaling.
- Epylypzon
- MC: 2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002 Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
Mine holder ca 25 000. Men da er dem ganske ferdige når jeg bytter. Prøvde twenty på wr en. Aldri mer.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
PS: Årets første bad er gjennomført på nok en strålende sommerdag! Balletermometeret anslår ca. +18 i bukta, og plenty med folk ute [emoji106]
Takker. Ser ut til å spare 3-400kr der!Flanker wrote:@Tosk sjekk http://www.wemoto.com
Tipper du slipper billigere unna der, og de er lynkjappe!
Kan jeg stole på at de faktisk sender riktig størrelse på drev og lengde på kjede ogsånn? Valgte sykkkelmodell, og det står jo ikke opplyst størrelser, annet enn at kjedet er 525(som er riktig).