Var det ikke det du gjorde akkurat her:mekkern wrote:JEG har IKKE anbefalt bil i steden for mc.Snikkeren wrote:@mekkern: Det er jo ikke som om jeg går etter deg. Var jo du som tok opp dette, og anbefalte meg å heller vurdere bil istedenfor. Jeg svarer bare med samme mynt.
Her er det snakk om EGENSKAPENE en flagger en er ute etter. DER tillater jeg meg å påpeke at disse er/kan være tilstede i større utstrekning i en bil.
At du begynner å trekke hva du mener er mine personlige egenskaper frem og hva jeg innehar, og sette disse opp mot dine er hva jeg reagerer på:
"Tror du at du er bedre enn hjelpesystemene i moderne sykler, eller at jeg er en dårligere sjåfør enn deg siden du ikke har disse hjelpemidlene? Gjør dette meg at jeg er mindre motorsyklist enn deg?"
Hvis du er så opptatt av disse tingene hadde det vel vært MYE bedre med en bil-Der får du det jo ENNÅ mer konfortabelt med ennå mer utstyr-for ikke å snakke om lasteevne?Snikkeren wrote:He he. Deg om det, mekkern. Jeg sier ikke at man MÅ ha SA, eller en annen Adventure-sykkel, eller at det er det eneste som gjelder. Men hvorfor skal man ikke ha en sykkel med varme i holker og sete, cruise-control, TC, osv., når det finnes mange sykler med disse finessene i dag? Blir man mindre motorsyklist av dette nymotens greiene?
Har man råd, lyst og mulighet til å gå for top of the line, så kjør på sier no jeg.
Økonomisk også ennå bedre og SIKRERE da du... [/quote]
Og siden du skriver så negativt om disse nymotens duppedittene, så spurte jeg om du anså meg som mindre motorsyklist enn deg. Og jeg mener ikke at du er en dårligere motorsyklist enn meg, eller jeg bedre enn deg. Det har hverken du eller jeg mulighet til å vurdere. Jeg spurte bare om DU trodde du var bedre enn hjelpemidlene på sykkelen, eller om DU mente at jeg var en dårligere sjåfør enn deg siden jeg har disse hjelpemidlene.
Men hvis jeg har feiltolket anbefalingen din om bil, så beklager jeg det.