Høres bra utSnikkeren wrote:Det går bra med Paul. Han er kraftig forslått. Han venter no på svar på røntgenbilde av hånden sin, så worst case scenario så har han brudd i hånden. [emoji106]

Høres bra utSnikkeren wrote:Det går bra med Paul. Han er kraftig forslått. Han venter no på svar på røntgenbilde av hånden sin, så worst case scenario så har han brudd i hånden. [emoji106]
Idag drar jeg til ulykkesstedet, vi er en gjeng av Kevins mc-kompiser som skal ha en liten minnestund der.RuneMC wrote:Motorsyklist omkommet pga utforkjøring ved Båtskaret på Fv51
http://www.oa.no/nyheter/politi/trafikk ... -35-293605
Nå ble jeg virkelig betenkt dersom vi er usynlige for Tesla-autopiloten. Da gjelder kanskje det samme ved feltskifte også?NMCU viser til en ulykke på E18 ved Drammen den 27. juli i år, der en ung kvinnelig motorsyklist ble meid ned bakfra av en Tesla, med «autopilot» påslått. Det er bekymringsfullt dersom Teslas «autopilot» ikke er i stand til å oppdage en motorsykkel, men det er enda mer bekymringsfullt dersom sjåføren har blitt lurt til å tro at noe som egentlig er et førerstøttesystem er en «autopilot» som gjør det mulig å legge armene i kors og ikke lenger føre bilen.
Søskenbarnet mitt lå bak de to som kjørte ilag helt fra Fergen, over med Sogndal i bil! Han mistet de før Voss og var en av de første som kom til skadestedet! Det var ikke noe pent.Bergen wrote:Kjør pent folkens!! Like trist hver gang![]()
http://www.bt.no/nyheter/lo ... b.html
...Aaalright friends! This unfortunately is it! Wednesday last week I was happily riding the brilliant Africa Twin. Until I lost the front wheel, had a lowside crash, immediately followed by a 50meter plunge into the deep forest. The left side of my tummy and upper body apparently hit a tree. I'm very lucky to be alive and to be able to write this short message now.
Han har altså seilet ut av veien og 50m ned i skog der han traff et tre. Mistet en nyre og milten pluss div bruddOh BTW, the crash was 100% my own fault. I apparently didn't give the tires enough time for warming up after a rather long break I went for before the crash happened. Don't be stupid like me.