Hva gjør du akkurat nå?
Re: Hva gjør du akkurat nå?
Takk for tilbudet, men passer ikke med jobb osv. så blir eventuelt buss til helga.
Har fått svar fra han, og virket som at det er håp. Når har du eventuelt mulighet til å være behjelpelig, og til hvilken grad?Spiritofwinter wrote:Sitter i kjelleren til svigers i Måløy, må ha litt familietid i helgen.
@Tosk om du finner en transport metode til Ørsta så kan jeg prøve å hjelpe til med bilhandelen, så snart jeg er hjemme igjen. Om du blir veldig desperat i jakten på transport så skal vel @Snikkeren kjøre hjem fra vålerbanen med Super Adventuren. Om du ikke har hatt en nær døden opplevelse før så kan du risikere å få det da [emoji12]
Sent from my iPad using Tapatalk

Kan som sagt komme meg oppover med nattbuss til helga..

- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Hva jeg gjør? Sitter her, omtrent kun iført meg selv og peser. 33*C og vindstille i dag.
- Norse
- MC: BMW GS1200 -19
Honda Transalp 600 -97
Yamaha XJ900S Diversion -97
BMW R1100RT -98
BMW F650 ST -01
Suzuki GSX750E -80 - Location: Stavanger
Er nettopp kommet hjem fra en rundtur på Jæren og lader opp til bryllupsfest for dattera mi. Talen var i boks 03:00 i natt, så da er vel det meste gjort, tenker jeg[emoji56]
-
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Ut på 10 års reunion partay med barneskolen [emoji1] blir bok kleint og litt kos ... Bare og jekke i seg noen kalde nå også en pizza før det braker løs [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Finnes det?....freddy123 wrote:Ut på 10 års reunion partay med barneskolen [emoji1] blir bok kleint og litt kos ... Bare og jekke i seg noen kalde nå også en pizza før det braker løs [emoji2]

Hahaha ja skulle til å spørre om det samme!? Jeg har hørt om 10 år etter ungdomsskolen, men etter barneskolen er noe desperat føler jeg [emoji23][emoji23]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Spiser lasagne. Skal ta bussen til toget til bussen til bilen om en halvtime.
Spontaneventyr! 

God turTosk wrote:Spiser lasagne. Skal ta bussen til toget til bussen til bilen om en halvtime.Spontaneventyr!

- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Skal du hente bilen allerede i morgen? Jeg er ikke hjemme før ut på dagen i morgen, men ut fra adressen bor ikke han langt vekk fra sentrum, så går ut fra at han er villig til å møte deg viss han ønsker å selge.Tosk wrote:Spiser lasagne. Skal ta bussen til toget til bussen til bilen om en halvtime.Spontaneventyr!
Uansett lykke til, håper det ordner seg med "ny" bil for deg [emoji3]
Sent from my iPad using Tapatalk
Ser ut som det skal gå i orden. Han skulle plukke meg opp i sentrum, sa han. Blir spennende imorgen. Jeg er ikke kjent for å få sove under transport 
Regreima må byttes, men jeg kjenner folk som klarer det. Om ikke kan jeg få et verksted til å gjøre det uten å gå over budsjett.

Regreima må byttes, men jeg kjenner folk som klarer det. Om ikke kan jeg få et verksted til å gjøre det uten å gå over budsjett.
- hakhap
- Mr Illustrator
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Tosk wrote:Spiser lasagne. Skal ta bussen til toget til bussen til bilen om en halvtime.Spontaneventyr!

- hakhap
- Mr Illustrator
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Ser litt på å bejake grusdjevelen
og i den anledning på Yamaha XT-600 fra rundt 2000-2002, noen som har erfaring med disse?

Helte et glass med favoritten Weihenstephaner hefe

Haha, naaaj. Skal spare data til netflixhakhap wrote:Tosk wrote:Spiser lasagne. Skal ta bussen til toget til bussen til bilen om en halvtime.Spontaneventyr!
bare å dra igang loca på den