Kræsjet..

Prat om lett MC.
Post Reply
nsrfan
Posts: 66
Joined: 04 Sep 2007 17:26
MC: Honda Nsr 1999!

Kræsjet..

Post by nsrfan »

Hei Folkens!

Morroa varte ikke så lenge for meg! 2.5 uke.. "/

Kræsjet/tryna på mandag..
Fikk Wobbel på styret rett før en sving, og da gikk jeg rett inn i Autovernet i 60kmt.. "/
Men men.. nå er det bare å begynne å skru igjen!
2 fast
4 snuten
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: 98' Kawasaki Ninja ZX6R
Location: Valdres/Bærum
Contact:

Re: Kræsjet..

Post by alexanderyi »

Drit da :(

Du hadde ikke full kasko altså?
nsrfan
Posts: 66
Joined: 04 Sep 2007 17:26
MC: Honda Nsr 1999!

Re: Kræsjet..

Post by nsrfan »

alexanderyi wrote:Drit da :(

Du hadde ikke full kasko altså?
Nei... "/
Hadde bare delkasko..
Pappa syns det ble litt dyrt c.. vi har en Volvo V70, og det var dyrere å ha full kasko på sykkarn enn på den, noe ikke pappa forstod..:S
Men det kommer jo selfølgelig av at det er en R sykkel og at jeg er under 23 år.. osv.. "/
2 fast
4 snuten
User avatar
Paiwani
Posts: 232
Joined: 07 Mar 2008 21:37
MC: Derbi gpr 125R 2006mod.

Re: Kræsjet..

Post by Paiwani »

har du no bilder eller? kræsja sjæl jeg venta 1-2måneder på den nye sykkelen som jeg har nå da :D
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Re: Kræsjet..

Post by O_o »

nsrfan wrote:Morroa varte ikke så lenge for meg! 2.5 uke..

Kræsjet/tryna på mandag..
nsrfan wrote: Pappa syns det ble litt dyrt c.. vi har en Volvo V70, og det var dyrere å ha full kasko på sykkarn enn på den, noe ikke pappa forstod..:S
Forstår han nå? :roll: Prisen kalkuleres jo utifra hvor stor sjansen er for å ødelegge noe, og hvor mye det koster om det skulle bli ødelagt.

Hadde du fullt kjøreutstyr på? Ble du skadet? Det er tross alt det aller viktigste ;-) , selv om det føles utolig surt hvis det blir dyrt. Regner naturligvis med at det gikk noenlunde greit i og med at du forteller om det her uten å si noe om det.
nsrfan
Posts: 66
Joined: 04 Sep 2007 17:26
MC: Honda Nsr 1999!

Re: Kræsjet..

Post by nsrfan »

O_o wrote:
nsrfan wrote:Morroa varte ikke så lenge for meg! 2.5 uke..

Kræsjet/tryna på mandag..
nsrfan wrote: Pappa syns det ble litt dyrt c.. vi har en Volvo V70, og det var dyrere å ha full kasko på sykkarn enn på den, noe ikke pappa forstod..:S
Forstår han nå? :roll: Prisen kalkuleres jo utifra hvor stor sjansen er for å ødelegge noe, og hvor mye det koster om det skulle bli ødelagt.

Hadde du fullt kjøreutstyr på? Ble du skadet? Det er tross alt det aller viktigste ;-) , selv om det føles utolig surt hvis det blir dyrt. Regner naturligvis med at det gikk noenlunde greit i og med at du forteller om det her uten å si noe om det.


hehe, ja..
Jeg lever jo! Hadde hansker, hjelm og jakke (kjørejakke) på.. så jeg fikk ikke noe merker eller noe, men har vondt her å der ja..

Sykkarn derimot, den klarte seg faktisk ganske bra, bortsett fra at, gaflene er bøyd, kåpene er selfølgelig ripa opp, også er det et parr småting.. så det blir ikke så billig nei..
2 fast
4 snuten
Wilson
Posts: 170
Joined: 19 Jul 2008 02:45
MC: Yamaha YZF 125 R Midnight Black 09!
Location: Sandnes

Re: Kræsjet..

Post by Wilson »

BILDER ? =D er det bare meg eller er det fælt mye mc ulykker får tiden ?
Pollti

Re: Kræsjet..

Post by Pollti »

E bay er din venn.
Post Reply