Noen som veit sånn ca min straff blir?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Alpin
Posts: 9
Joined: 13 May 2009 00:14
MC: Husaberg Fe 400 e 2000 mod.

Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Alpin »

hei i dag har jeg dsv klart å bli tatt... jeg har kjørt uten lappen siden mars... jeg prøvde å kjøre ifra purken i renn pannik å klarte seff å kjøre ta i en sving.... mista kontrollen over en farts dump å rett i et skur var nok veldig fort men politiet har vist nok ikke noen film ta hendelsen. med en gang jeg kjørte av var jeg rask i reaksjonen å løp ifra purken å gjemte meg... De brukte 40 min ca på å få taki meg.. men de hadde på en måte spera meg inne kjørte rundt om kring i den gata jeg var:(

Jeg har også en utsettelse på bil på et halvt år ifra 2007..

Trenger ikke å vite hvor dum jeg er for det veit jeg veldig godt selv.-.-

Noen som har vært i samme sitvasjon?
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Lord Erik »

Høres ut som om det er veldig mange faktorer kan spille inn her. Kan ikke hjelpe deg med en vurdering av hvilken straff du kommer til å motta, men vil gjerne høre hva det ender i...
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by tshansen »

Vi snakker vel karantene tid på totalt 2 år og en bot..... Men er en del andre faktorer som spiller inn her, så det blir veldig vannskelig å spå noe utfall i saken.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Alpin
Posts: 9
Joined: 13 May 2009 00:14
MC: Husaberg Fe 400 e 2000 mod.

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Alpin »

Jeg har en følelse på 3 år å den botta.... Men jeg vill oppdatere dere så fort jeg har hørt mere... Svinna la meg til å med i hjern når jeg sa jeg kommer med dere frivillig kasta meg neddi masse kvister kunne ratt stikki ut øyet mitt... å jeg sa jeg kan reise meg opp jeg kommer ikke til å sette meg opp... men allikevel løfta de meg opp kasta meg i bakken over en haug med pinner og kvister.... vurderer å anmelde det
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by tshansen »

Du kan anmelde det, men du kommer ingen vei (desverre) dette blir ord mot ord. De var nok 2 eller flere betjenter som har høyere troverdighet enn deg. Pga hendelsen før!

Jeg har en kompis som ble grisebanket på glattcelle, det fantes både lyd og bildebevis på dette, men sefo fant fortsatt ikke noe grunn til å ta de aktuelle betjentene på noe som helst måte.

Han fikk så mye juling at han måtte på sykehus. Legen som tok imot han fikk beskjed om at "pasienten" hadde ramlet selv om det var tydelig spor av vold og beviser som viste det motsatte. [-(
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by knetrom »

Alpin wrote:Trenger ikke å vite hvor dum jeg er for det veit jeg veldig godt selv.-.-
Ærlig talt så syns jeg du fortjener å vite hvor dum du har vært.. :roll: Og jeg tror du blir straffet hardt/hardere pga du prøvde å stikke av.

Og at de ikke stolte på deg da du sa du kom frivillig er naturlig, siden de hadde brukt 40 minutter på å få tak i deg etter at du hadde kjørt av veien. Man kan aldri vite, du kunne vært høy som faen, skadet etter fallet og desperat etter å komme deg vekk, så selvsagt må de ta sine forhåndsregler. Men så lenge du lærer (etter andre gangen du blir tatt uten førerkort), så håper jeg for din del at du ikke får så voldsom straff.

Tror forresten at du skal la være å anmelde de pga kvistene, tror at det eneste du oppnår er å provosere mer..
User avatar
jhn
Posts: 2065
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by jhn »

Du må nesten bare regne med å bli behandla som en voldsforbryter når du oppfører deg på den måten, det e greit for min del
Du har ingenting i trafikken å gjøre
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Shortybebeh »

Jeg er rimelig openminded når det gjelder det meste, men det får da være grenser for hvor lenge jeg kan holde kjeft før det bare renner ut... :roll:

Jeg synes det er så utrolig nonchalant og egoistisk av deg å tenke på deg selv og de forbanna kvistene når du egentlig burde tenke på andres sikkerhet og ve og vel!
Du mistet lappen av en grunn; du har ingenting i trafikken å gjøre betyr det! Likevel kjører du uten lappen, velger å bryte fartsgrenser i områder med fartsdumper; hvor det kan VÆRE BARN du faktisk kan kjøre ned og drepe, og så er du dum nok til å stikke av fra politiet etterpå!? Attpå til kommer du hit og tør å snakke åpent om det, og gir tydelig uttrykk for at du egentlig ikke synes du fortjener noen straff og ber oss avstå fra å kalle deg dum!?

Når har du tenkt til å lære!? Hva hadde du gjort hvis du hadde drept noen i dette talentløse, idiotiske og patetiske stuntet ditt!? Må det gå så langt for at du skal lære!?

Sånne som deg gjør meg så forbannet at jeg ser rødt.
Jeg foreslår at du lenker fast gassfoten din i den andre foten og aldri mer setter deg på et kjøretøy, i hvertfall ikke før du har vært i terapi og fått hjelp med problemene dine vedrørende det å godta lover og regler.

Og gjør det for guds skyld før du dreper uskyldige mennesker! :evil:

Harsh but true.
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Lølle »

ImageImageImage
Image
Image
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by SmÃ¥kjeltringen »

=D> :smt023

ENIG MED DEG SHORTY!!!!!
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Shortybebeh »

Jeg er ikke sint.
Jeg er bare veldig, veldig skuffet...!

Og trådstarter synes sikkert jeg er skikkelig bitch, men jeg må si det jeg mener når jeg har sjansen, for dersom han kjører ned noen så ville jeg ikke kunne leve med at jeg ikke hadde sagt hva jeg mente når jeg hadde sjansen.

Hvordan skal forbrytere lære dersom ingen noen gang tør å si at de mener det de gjør er galt!?
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Lølle »

Jeg synes også du er en bitch, men på en god måte :D
Det er jo en del politihatere (misfornøyde kunder) her inne, så det blir litt utveksling av erfaringer og tips og triks for å slippe unna.
Image
Image
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by RH racing »

haha..diggbar kommentar shorty.. du har liksom altid virket som den lille søte og rolige.. men her viser du gøtts!!! thats the spirit!!!!

vært mye snakk om å stikke fra snuten osv på forumet her i det siste. så her ser dere hva som skjer når dere prøver. dere sier det er så lett å stikke av å greier... men men...

vet ikke hvilke fartsgrenser du har drevet å kjørt i eller hvor fort du har kjørt.. men fartsdemperer tyder på 30 sone eller gatetun.er det gatetun tror jeg du kan se frem til 5år uten lappen. vet heller ikke hvor gammel du er... men en kompis fikk 8 dager fengselstraff etter han stakk fra dem.. (han var fyllt 18)...

men men... lykketil a påsan...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by Shortybebeh »

RH racing wrote:haha..diggbar kommentar shorty.. du har liksom altid virket som den lille søte og rolige.. men her viser du gøtts!!! thats the spirit!!!!
Jeg er verdens snilleste jeg! Så lenge jeg ikke har grunn til annet....!

:)



Men nå håper jeg ikke trådstarter føler seg uvelkommen her, for min del er du hjertelig velkommen; så lenge du skjønner at ikke alle her er for å bryte lover, stikke fra politiet og gjøre verden utrygg for andre levende vesner...
Death Is The Road To Awe.
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Re: Noen som veit sånn ca min straff blir?

Post by _Adler_ »

Les hva trådstarter skriver da: Trenger ikke å vite hvor dum jeg er for det veit jeg veldig godt selv.-.- ....

Alpin: Var forsøket verdt mener nå, jeg. Surt, uansett. Men du kjørte uten lappen, dvs. ingen opplæring eller mistet den pga. dom? Men,"De brukte 40 min ca på å få taki meg.. men de hadde på en måte spera meg inne kjørte rundt om kring i den gata jeg var:(" Hvor gjemte du deg?

Hadde ikke anmeldt hvordan du ble behandla, så lenge det ikke var unødvendig vold inne i bildet
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply