Defender bukse og jakke fra Cruiser Club - erfaringer?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
EspenB
Posts: 10
Joined: 28 Apr 2005 07:23

Defender bukse og jakke fra Cruiser Club - erfaringer?

Post by EspenB »

Jeg er på jakt etter kjøreklær og ser at Cruiser Club har tilbud på
Defender jakke og bukse (kr 1700,- til sammen).

Er der noen som har noen erfaring med disse klærene :?:
Cliojohn
Posts: 1
Joined: 30 Aug 2005 11:19
Location: Rogaland/Sola

Cruiser utstyr

Post by Cliojohn »

Heisann!
Har kjøpt cruiser jakken og bukse pent brukt. Skal ta klærne i bruk i morgen, men foreløpig har jeg sett at glidelåsen på buksa (den til 1399,-) er av ganske lav kvalitet. Den splittes lett når den glis opp. Ellers ser klærne greie ut, men er spent på hvordan de takler regnværet. Kan komme med oppdatering etterhvert.
mvh.
John Tore
User avatar
Ronny
Posts: 1
Joined: 31 Aug 2005 21:34
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Cruiser utstyr

Post by Ronny »

Cliojohn wrote:Heisann!
Har kjøpt cruiser jakken og bukse pent brukt. Skal ta klærne i bruk i morgen, men foreløpig har jeg sett at glidelåsen på buksa (den til 1399,-) er av ganske lav kvalitet. Den splittes lett når den glis opp. Ellers ser klærne greie ut, men er spent på hvordan de takler regnværet. Kan komme med oppdatering etterhvert.
Hallo der!

Skal overlate dere til dere selv, hva dere synes om kvaliteten på utstyret vårt.

Ville bare kommentere en ren fakta feil her: Glidelåsen er ikke av lav kvalitet. Det er en glidelås av merket "YKK", og er regnet for å være noe av det mest anerkjente og beste man kan få tak i av glidelåser i dag.

Det vil desverre alltid være sånn at produksjonsfeil kan forekomme, det kan skje selv den beste. Andre ting som kan skje er at noen har satt noe fast i glidelåsen, og skadet noe i glideren eller på tennene, men jeg skal selvsagt ikke påstå at verken det ene eller det andre har skjedd her.

Kjøpsloven gjelder selvsagt hos oss. Hvis vi har kunder som får problemer
så legger vi vår ære i å rydde opp, og vi strekker oss ofte mye lengre enn det som strengt tatt er "loven". Vi ønsker fornøyde kunder.

Til sist et lite tips til deg: Få tak i kvitteringen fra personen du har kjøpt buksen av, kanskje det ennå er garanti på buksen?!? Uansett så ta en telefon til oss eller mail oss, så ser vi hva vi kan få til for deg :wink:

***************
http://www.cruiser.no
***************
Post Reply