Kjørt over katt

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

Onsdag ettermiddag ringte jeg til Motorport i Oslo og fortalte om problemet.
Snille som de var, så tok de seg tid til å se på sykkelen samme dag for å sjekke om det var noe feil med demperne.
Vel fremme ble jeg sendt inn på verkstedet hvor en hyggelig nordlending gikk over sykkelen.
Etter ikke så altfor lang tid, kunne han fortelle at det ikke var noe feil med demperen.


Styret heller fremdeles litt mot høyre nå jeg kjører, men det er nok noe som har vært der hele tiden. Har nok bare ikke lagt merke til det før jeg traff katta.
Er ihvertfall betryggende å vite at det ikke er noe feil med demperen, så jeg kan fortsette å kjøre utover høsten.


Stor takk til Motorport og nordlendingen som kunne ta imot meg på så kort varsel... :D !
User avatar
bandit
Posts: 1039
Joined: 24 Oct 2005 14:11
MC: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Location: Bergen

Post by bandit »

Bulldog wrote: Har, og har hatt, en del katter jeg også, men jeg har bannet høyt noen ganger når jeg skal på do mens jeg er på jobb og har forhuden full av kattehår!
Seriøst, holdt på å le meg ihjel av den her..! :smt003

Et par kollegaer stakk hodet innom kontoret mitt for å se hva som var i gjære, jobben min er jo ikke SÅÅ jævla morsom heller.. 8)

PS. Godt å høre at det ikke var noen større skade skjedd med hverken katta og ikke minst sykkelen. Tror nok du kan fikse den skjevheten uten å tømme lommeboka, siden demperne tross alt er ok. Lykke til!
'05 Honda CBR 1000RR

X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
Post Reply