Hjelp til kjøp av ATV

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
Joakim
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2011 16:48
MC: Lurer på å kjøpe :)

Hjelp til kjøp av ATV

Post by Joakim »

Hei.
Er 15 år gammel og er på utkikk etter en atv. Fant en her om dagen, Dinli Helix 50, 2005 model, 10000kr. Det er i bra stand og ikke gått så veldig langt. Men, den ser ikke veldig stor ut, og jeg er relativt høy, er det feil å kjøpe atv'n da? Blir den litt liten? BTW, hvor fort går en 50cc atv? :)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Hjelp til kjøp av ATV

Post by supermons »

Hvis den ikke står så langt unna så er det jo bare å ta en tur og se om størrelsen føles riktig? Hvor høy er du?


PS: Endret trådtittelen din litt jeg, så ser folk hva tråden handler om :)
Joakim
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2011 16:48
MC: Lurer på å kjøpe :)

Re: Hjelp til kjøp av ATV

Post by Joakim »

Er sånn cirka - 1,83 høy. Atv'n er nok litt for langt unna til å bare bli sett på :P takk for svar :)
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: 98' Kawasaki Ninja ZX6R
Location: Valdres/Bærum
Contact:

Re: Hjelp til kjøp av ATV

Post by alexanderyi »

Når det kommer til 50ccm atv så tror jeg du blir litt skuffa for å være helt ærlig med deg.
Grunnen til det er at de er som regel veldig små i størrelse, og de har motorer som absolutt ikke går "bra" for og si det enkelt.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller kjøpt en moped da de går bedre og er mye lettere og selge.

Annet tips er og kjøpe noe som noen faktisk har hørt om. Mulig at det merket der er bra og solid, men jeg som har hatt lett-mc nylig og har sett litt på det som var på markedet for 2-3 år siden har aldri hørt om det, og tenker med en gang at "dette er noe kina søppel"..

Lykke til, og husk at en link som viser hva du ser på vil gjøre at folk kan svare lettere og kunne gi deg tilbakemelding på :)

--
Alex
Post Reply