Nykomling

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
RöRäsern
Posts: 12
Joined: 17 Sep 2005 19:54
Location: Stockholm
Contact:

Nykomling

Post by RöRäsern »

Hej alla norska hojälskare! Jag är alltså den som fick hit Drunt.. jag är också ny på siten, som ni ser - har oftast hållit till på Bike.se / sporthoj.com.
Hoppas jag får se er på de norska (för de svenska kan ju inte mäta sig med era, om man kör sporthoj!) eller de svenska - om ni ändå tar er över hit (kanske mest custom / HD, då väl..ehh..)
---------
Provkörda banor:
Rondellerna i Stockholmsområdet (+gästar ibland andra)
Slalombanan mellan bilköerna i rusningstrafiken i Sthlm
Tyvärr ingen äkta racingbana --- ännu!
---------
#Provkörda tingestar (obs! bilar går bort!):

KawaGPX750R-88 a.k.a. RöRäsern (min egen!)
Zündapp, Monarch, Puch-moppar (70-tal)
Suzuki GS1000G-83 (delägt)
Suzuki 550 GSX E-83 (ägt)
Minimoto Polini 7.5 Hk
Kawasaki GPZ 1100-84
Suzuki Hayabusa-00
KTM 625 SXC-03 (SC620 racing)
Transalp XL 650V-02
gräsklippare MDS 13Hk
Yamaha TT 125
4-hjulig terrängskoter Breeze
lowrider-HD, ett ombyggt "stelben" fr.-71!!
----
Last edited by RöRäsern on 05 Oct 2005 19:16, edited 3 times in total.
Varför finns det så många bilar????
KawaGPX 750R-88 = 105Hk;76Nm/8500 rpm
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Gratulerer med egen blogg!!! :D

Jeg tror stort sett de fleste sykkel-typer er representert på dette forumet. Alt fra gammel og fin Indian til nye R-sykler. Og alle kubikk-klasser fra moped til big-twinn. :wink:

Egentlig burde jo alle kjøre Kawasaki, men det er ikke så lett å overbevise alle... :roll:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Tjena og velkommen til forumet du også :smt039 Vi er en trivelig gjeng hvor det går i alle slags sykler som beskrevet over. Tror nok dere to også kommer til å trives her som de fleste andre. Vi hørs :D
User avatar
drunt
Posts: 14
Joined: 18 Sep 2005 12:26
Location: Oslo
Contact:

Post by drunt »

Jalmar wrote:Egentlig burde jo alle kjøre Kawasaki, men det er ikke så lett å overbevise alle... :roll:
Det var dette jeg tenkte som guttunge med klinkekuleøyne også... mulig det henger litt igjen :shock: . Men i rettferdighetens (og fornuftens?) navn skal vel flere options luftes før jeg treffer noe endelig valg.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det er lurt å sjekke ut de andre også. Da blir det en ekstra god følelse å komme seg opp på en Kawasaki etterpå. Det blir som når du har reist et sted som du egentlig ikke liker deg, og da er det så godt å komme hjem igjen. :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Jalmar wrote:Gratulerer med egen blogg!!! :D

Jeg tror stort sett de fleste sykkel-typer er representert på dette forumet. Alt fra gammel og fin Indian til nye R-sykler. Og alle kubikk-klasser fra moped til big-twinn. :wink:

Egentlig burde jo alle kjøre Kawasaki, men det er ikke så lett å overbevise alle... :roll:
JALMAR!!!!!!!!!!!!!!

Forresten! Hei på deg,nykommer!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Ja ja ja, Desmo. Jeg hører deg!!! Men jeg gjør deg bare en tjeneste. Hvis alle andre tar til fornuften og kjøper Kawasaki, får du jo være alene om å ha Ducati S4R. Jeg trodde det var det du ville??? :roll: :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Jalmar wrote:Ja ja ja, Desmo. Jeg hører deg!!! Men jeg gjør deg bare en tjeneste. Hvis alle andre tar til fornuften og kjøper Kawasaki, får du jo være alene om å ha Ducati S4R. Jeg trodde det var det du ville??? :roll: :lol:
Er ikke "merke-nazi",som du prøver å få meg til se ut som! Jeg tolerer jo andres forskjellige smak i sykkel. :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jada. Jeg også. Det bare syns ikke så godt. :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
RöRäsern
Posts: 12
Joined: 17 Sep 2005 19:54
Location: Stockholm
Contact:

Post by RöRäsern »

:smt045 Tack för alla hälsningar (även om vissa andra nästan har tagit över här.. hrmm.. no names.. :wink: )
Har haft så mycket att göra med att se vad min käre Drunt säger i sin blog så jag inte sköter om min egen... jaja.. den kärleken.. :smt007

Jag ser verkligen fram emot att, oavsett om Drunt tar sitt körkort eller ej, få komma och köra på era svindlande, vindlande vackra kurvor igen! Har ju redan varit på era vägar förr... både med hoj och med.... iiiihh.. joo, bil. :oops: :-#
Får kolla in sajten vilka vägar som är bra, enligt er experter här!
Vi ses!
Ha de gott
Rr
Varför finns det så många bilar????
KawaGPX 750R-88 = 105Hk;76Nm/8500 rpm
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Velkommen, alltid hyggelig med nye medlemmer på forumet.

Når det gjelder off-topic, overtagelse av tråder, blogger osv... har vi etterhvert etablert en tradisjon med å slenge innom andres blogger med mer eller mindre useriøse bemerkninger om dette og hint. Enkelte av den yngre garde har jo hatt litt vansker med å få opp turtallet (les sidetallet) på sine blogger, og vi i den lett eldre garde har da forsøkt å hjelpe dem etter fattig evne.
Utover det har vi et effektivt korps av onkler, også kalt topic-politi som passer på at de mer useriøse delene av forumet forblir useriøse, og dermed veldig topic. Dette gjelder da TungMC, Verksted osv...
I tillegg har vi Damens forum, forbeholdt oss myke førere, der klarer vi oss uten førnevnte onkler :twisted:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Ragnhild wrote:Velkommen, alltid hyggelig med nye medlemmer på forumet.

Når det gjelder off-topic, overtagelse av tråder, blogger osv... har vi etterhvert etablert en tradisjon med å slenge innom andres blogger med mer eller mindre useriøse bemerkninger om dette og hint. Enkelte av den yngre garde har jo hatt litt vansker med å få opp turtallet (les sidetallet) på sine blogger, og vi i den lett eldre garde har da forsøkt å hjelpe dem etter fattig evne.
Utover det har vi et effektivt korps av onkler, også kalt topic-politi som passer på at de mer useriøse delene av forumet forblir useriøse, og dermed veldig topic. Dette gjelder da TungMC, Verksted osv...
I tillegg har vi Damens forum, forbeholdt oss myke førere, der klarer vi oss uten førnevnte onkler :twisted:
Men,gubban, for noen tanter! :twisted:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Kunne jeg nok vært, men har ingen søsken med barn :cry:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Ragnhild wrote:Kunne jeg nok vært, men har ingen søsken med barn :cry:
Nå, det var ikke det jeg mente,akkurat. Det var jo du som dro inn onklene i det første innlegget ditt. Eller var det moderatorene? Samma. Derfor tenkte jeg at på Damenes var selvjustisen så streng at dere var "moderatorer" alle som var der. Dette kom ikke ordentlig fram. Men det går nok bra over snart en annen gang skal du se! :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

På Damernes er vi siviliserte, og har ikke behov for modererende krefter. I motsetning til her ute i manneverdenen, her må man jo ha både pepperspray og balltre i håndveska :twisted:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Post Reply