Er dette grei pris?

Prat om lett MC.
Post Reply
sOla
Posts: 12
Joined: 16 Apr 2012 21:22

Er dette grei pris?

Post by sOla »

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36936619

Er dette grei pris eller skulle den vært litt billigere? Vurderer å kjøpe den, men er usikker. Håper på svar fort er jo ikke så veldig lenge ting pleier å ligge på finn.no
Såeh, er det noe jeg burde passe på?

Hvorfor jeg vil ha den og ikke f.eks cbr er fordi jeg vil kjøre litt når det er kommet en centimeter med snø. Da jeg jakter småvilt litt på høsten, også er det sikker morsomt å kunne 'crosse' litt også.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Er dette grei pris?

Post by jontosen »

Eg meina det er ein ganske grei pris. Om han har stelt den godt er ikkje 23 tusen km so fryktelig langt! Men husk å prøvekjør den før du bestemme deg
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
sOla
Posts: 12
Joined: 16 Apr 2012 21:22

Re: Er dette grei pris?

Post by sOla »

Prute for alt, riper? rust? dårlige bremser? dårlige dekk? Si alt man kan prute for, vet jo at det går ann uten en grunn også men jo bedre grunn jo bedre pris? er det ikke sånn.

Eller er denne: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=36312123 et bedre valg? Følger jo med dress der, også er den billigere men jeg mister muligheten til å kjøre når det er 1cm snø. Men da kan jeg jo ha en moped elns til 3k stående til den bruken.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Er dette grei pris?

Post by jontosen »

Då ville eg heller ha kjøpt apriliaen!

Går jo ann å prute på det meste. Eg pleie som regel å prute på småting som ikkje står i annonsa. Slik som du ramsa opp.
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
sOla
Posts: 12
Joined: 16 Apr 2012 21:22

Re: Er dette grei pris?

Post by sOla »

Nja jeg har litt lyst på dtn for da kan jeg prøve å kjøre såvidt litt på dårlige veier, i snø + kanskje prøve bakhjulet. Men Aprilian er vel 5 tusen billigere + den har kjøredress med på kjøpet. Så den biten forsvarer nesten 'morrokjøringen'.
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Er dette grei pris?

Post by jontosen »

Det er jo noko du må bestemme! Kordan du har tenkt å bruke sykkelen også vidare. Eg personlig er heilt frelst i sports sykklar, synst det er morro å angripe sving etter sving med ein slik sykkel! DERFOR ville eg valgt RSn. Men det er jo noko du må bestemme utifrå bruksområda dine.
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
Post Reply