Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
Trond_V
Posts: 784
Joined: 07 Apr 2008 23:24
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by Trond_V »

Ser på finn.no, at Billfighter har forholdsvis rimelige jakker, beregnet for kortere turer, typisk pendling.
Lurte litt på å kjøpe en litt lettere jakke, som et alternativ til Halvarsson-jakken, på de varmere dagene

Noen som har prøvd utstyr fra de, og kjenner til kvaliteten?

Er kvaliteten slik som prisen? Lav.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by supermons »

Jeg har bare hatt hansker og ryggskinne derifra, men kvalitet var OK på det. Min oppfatning er at det er OK klær til en OK pris. Søk litt på forumet, tror det har vært diskutert før.
Knuten81
Posts: 1
Joined: 26 Aug 2014 00:38
MC: Ducati monster 1100evo

Re: Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by Knuten81 »

Hei.

Jeg kjøpte bullfighter jakke her i sommer.
Er kjempe fornøyd med den, det er type sommer jakke som har kevler innenfor som kan taes ut slik at du kan få full gjennom trekk på de varmeste sommerdager.

Jeg brukte jakka over fjellet nå her i september med kevler foret på. De var relativt vått den dagen.
Jakka holdt regnet ute og den var faktisk ikke så kaldt å kjøre med jakka heller..p

Så jeg har veldig bra inntrykk av bullfighter, bra kjøre klær for en grei pris:)

Men dette er nå min mening om bullfighter:)
detvarvondtdet
Posts: 4
Joined: 31 Dec 2014 09:45
MC: vespa pedal
gsx600f

Re: Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by detvarvondtdet »

Vet at dette er en gammel tråd, men svarer uansett. Jeg har brukt Bullfighter flere ganger og har alltid vært fornøyd. Strålende service og har ingen ting å utsette på kjøreklær jeg har brukt fra dem (jakke, bukse, hansker). Holder meg tørr og varm. Ingen problemer med hverken sømmer, glidelåser etc. Alt i alt meget fornøyd.
User avatar
The Cowboy
Posts: 131
Joined: 20 Sep 2014 23:01
MC: 2002 Harley Davidson 883R

Re: Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by The Cowboy »

Jeg har utstyr fra sharkspeed i sverige (norsk butikk, drevet av svenske muslimer i trollhättan).. Stort utvalg, god kvalitet og god service!
Kan bestilles via nett og, og sender til norge!

Husker ikke i farten om det var gratis frakt eller ikke, men uansett er prisen veldig overkommelig!
Søk de på google så finner dere ut selv :)
Bjerknez

Re: Bullfighter kjøreutstyr - kvalitet?

Post by Bjerknez »

Har selv skinnbukse/jakke som jeg kjøpte på Sharkspeed nå i sommer av merket "Alive" som nummer to utrustning for de varmere dagene. Kostet kun 2990,- til sammen og jeg er veldig fornøyd så langt. Dog er servicen man får i butikken laber. Han gutten som jobbet der når jeg var der virket lite interresert og sto på bakrommet og flørtet med ei blondine. Hver gang jeg ropte for å spørre om han kunne hente andre størrelser så himlet han med øynene.

Det gjorde meg derimot litt irritert så jeg spurte ham rett ut om han syntes det var slitomt med EN hel kunde i butikken. Da ble han veldig spak og hele seansen var bare pinlig. Men jeg fikk til slutt det jeg ville ha. Jeg hadde ingen planer om å kjøre 40 mil tomhendt for å si det sån.

Mulig han bare var en ferievikar eller noe, men det er nå uansett ingen unskyldning for en slik oppførsel.
Post Reply