Størrelser på klær osv

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
User avatar
bbolstad
Posts: 114
Joined: 26 Apr 2005 22:26

Post by bbolstad »

jeg har scorpion i gunmetal/black..., de fixer det du tegner viss du vil ha noe spes, ellers må du i butikken og prøve, håpløst å bestille utfra sizecharts.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Fikk en liten "aha-opplevelse" nå. Her er spørsmålet fra en kar og svaret han fikk angående dressen:
QUESTION: What are the sizes like compared to european sizes? Are the measurements in inches?
ANSWER: Our suits are sized in US. For example, the suits listed as size 44 are US (measured in inches), which is a 54 in European.
Yikes :? Glad jeg ikke har bestilt ennå, og hvertfall ikke størrelse 52. Blir vel heller 42 eller noe rundt der en plass tenker jeg. :roll:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Da har jeg bestilt \:D/
Hanskene kjøper jeg i Norge, og det blir Halvarsson Rex :)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Jammen, gixxerman! Du har jo kjøpt GÆRNE sko! :lol: :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Så mye utstyr men ingen sykkel? :?
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Hawken wrote:Så mye utstyr men ingen sykkel? :?
Det er jo bra folk satser på utstyr vil jeg si, går han på tryne vil han neppe angre...

AtW
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Som sagt før så ville jeg ha nedprioritert kjøreutstyret om jeg kjøpte det til slutt. Derfor kjøper jeg akkurat det jeg vil ha meg uten egentlig å holde igjen på cashflow'en, men handler med hodet selvsagt. Etter dette så vet jeg jo akkurat hvor mye penger jeg kan bruke på sykkel, så slik sett er det jo veldig gunstig å gjøre det slik. Nå blir det jo en sykkel som går fort, og da setter jeg ekstra krav til utstyr.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Har du sjekka overliggerne hos Mc-Oslo Gixxer???

Suzuki SV1000S Kanonpris! Kun kr 129 900,-

Var det ikke noe sånt du skulle hatt til alt det fine utstyret du har kjøpt? :wink:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Aldri hatt lyst på SV jeg, hvor tar du det fra :-k
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Var det kanskje TL1000R du fabla om i bloggen her på forsommeren da ??? Nuvel, ikke kjøp den overliggeren da. :lol:

Gratulerer med ny mc-habitt ihvertfall. :D
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nå har forøvrig hjelm, visir og boots blitt sendt. Skinndress osv tar over 20 dager pga et eller annet. Bryr meg intet da jeg ikke har hastverk :)

Men jeg lurer egentlig på noe annet. Til skinndressen min så kommer det med vanlige knepucker i plast, men det hadde vært sabla artig med titan-knepucker. Jeg vet at motrax.co.uk har disse, men det ble litt dyrt :roll: Kanskje noen i Norge eller andre steder har noe slikt som ikke koster skjorta. Noen som vet ? :wink:
User avatar
bbolstad
Posts: 114
Joined: 26 Apr 2005 22:26

Post by bbolstad »

poser.......


:roll:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

:lol: Måtte komme fra den enden :lol: Artig med litt gnistrein da :)
User avatar
bbolstad
Posts: 114
Joined: 26 Apr 2005 22:26

Post by bbolstad »

velvelvel, drar ikke så mye kne på veien for å si det sånn, og jeg veit da ikke hvor mye på bane du skal...
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Blir nok en og annen banesession, men selvsagt mest vei da. Vet om to perfekte kneskrapsvinger på favorittveien min, så jeg må jo prøve ut litt der 8)












(eventuelt å dra frem sandblåsern :oops: )
Post Reply