Jeg var ganske sulteforet på tur, så denne helgen ble vel nærmest fråtsing i buffeten
Fikk med meg Per Gynt Veien, Grimsdalen, Dalsnibba, Geiranger og Trollstigen. Pluss masse annet som på en hvilken som helst annen dag ville vært 6'er på terningen også

Været var fra strålende til fantastisk på fredag og lørdag, med regn omtrent fra Ringebu og hjem i dag. Helt greit mett uansett, så jeg smilte hele veien.
Litt småsliten etter 3 x 12 timer på tur, så blir ikke noe voldsom reiserapport i dag.
Sykkelen funket kjøremessig som et skudd, men bildet under kostet meg litt problemer. Lot den stå med tenning og blink/hovedlys på, siden jeg bråparkerte i veikanten for å ta bilde av Vågåvatnet. Når jeg skulle starte igjen så var batteriet bortimot tomt. 10-15 min med foto-oppdrag ble for kjedelig tydeligvis.
Da ble det en god bit banning mens jeg dyttet sykkelen opp bakken jeg nettopp hadde kommet ned, noe som heldigvis ga meg fart nok til en trillestart
Meldte litt med de blide herrer på Tet-tur som tilfeldigvis fortsatt var i Vågå, så dro jeg dit og fikk et hyggelig gjensyn med Onkel. Dog på ærbødig corona-avstand.
Trengte en ørliten dytt for å komme avgårde, men etter det så passet jeg på å kjøre et godt stykke mellom stopp og parkere i nedoverbakke om mulig. Fikk heldigvis ikke noen flere problemer, men skal ta en titt på batteriet i morgen.
Tok en hel bråte med bilder, til og med noen med "ekte" kamera denne gangen. De har jeg ikke rukket å se på enda, men her er en liten aperitiff fra Vågåvatnet. "Tomt Batteri"-bildet som det populært kalles
Må også nevnes at ingen bilder kan fullt beskrive det fargespillet som en så flott dag kan trylle frem, men det er nå et ærbødig forsøk med mobilkamera