Titan he hemekkern wrote: 05 Feb 2026 17:34Du har vel ikke tenkt å produsere nye kroppsdeler i rustfritt selv?kvase wrote: 05 Feb 2026 15:11
Neida men det er veldig kjekt med noe som tåler en hard støyt uten at underlaget rører på seg. mulig det blir litt garasje tid fremover litt uvist da det går mot hofte operasjon med ny skjelett sak her , Så greit å ha noe o ha på planlegging stadiet![]()
![]()
![]()
![]()
Hva har du kjøpt i dag?
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Det er litt begge deler.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
I dag var jeg på politistasjonen å la igjen noen kroner, ikke forenklet forelegg, men nytt pass og id kort. Greit å fornye i den rolige vinter perioden så man er klar for reise til utlandet når våren kommer 
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Egentlig i går, men sånn elektrisk 'vinkelsag' jeg alltid har savnet og planker å sage i 
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Etter å kjøpt inn blekk for dyre dommer til blekkskriveren som da fremdeles ikke fungerte så ble det i forbannelsen øyeblikk kjøpt pr nett denne her.

Epson Epson ET-2871
Så får jeg heller titte på dere som 3 printer he he den siste som ankom til en slik her var vel RoarGutt

Epson Epson ET-2871
Så får jeg heller titte på dere som 3 printer he he den siste som ankom til en slik her var vel RoarGutt
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
@kvase tenker du blir fornøyd med den.
Jeg har hatt slike ecotank printere i flere år og er svært fornøyd.
Bare husk på at hvis den står lenge, så kan slangene og dysene tette seg.
Last ned fra en av de her lenkene og print ut sånn ca en gang pr uke, hvis du ikke bruker printeren jevnlig.
https://www.internet-ink.com/wp-content ... aled-1.pdf
https://www.cartridgepeople.com/info/bl ... -test-page
Last ned fra en av de her lenkene og print ut sånn ca en gang pr uke, hvis du ikke bruker printeren jevnlig.
Jo det takker jeg for en grei påminnelseBikeridr wrote: 10 Feb 2026 16:30 @kvase tenker du blir fornøyd med den.
Rart med det fra å ha hatt mange forholdsvis dyre foto printere og nedskalert den aktiviteten til et minimum med blekkskrivere - så får en se om Ecotank printeren holder seg greit Konamatata skryter fælt av den hu har på jobben
Har kikket på den samme. Er det noe preferanser på hvor man bør kjøpe fra, hva som kjøpes med?Roargutten wrote: 05 Feb 2026 20:45 Ble et nytt tilskudd til "maskinparken" denne uken.
IMG20260205204244.jpg
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Hører mange er fornøyd å kjøpe fra Polyalkemi i Norge. Ev kjøpe direkte fra Bambulab. Da blir det jo tillagt mva ved innførsel, men de sender fra Tyskland, så frakt går fort.Det følger med litt verktøy og et ekstra sett med ptfe-tuber, så i utgangspunktet trenger du ikke noe "ekstra# til å begynne med. Anbefaler å kjøpe med AMS, såkalt "combo" da du kan printe flere farger, eller med annet supportmateriale samtidig.Borg wrote: 10 Feb 2026 23:42Har kikket på den samme. Er det noe preferanser på hvor man bør kjøpe fra, hva som kjøpes med?Roargutten wrote: 05 Feb 2026 20:45 Ble et nytt tilskudd til "maskinparken" denne uken.
IMG20260205204244.jpg
Kjøp også lim (vanlig skolelimstift, den som lukter riskrem). Dette behøver du for bl.a TPU for å få det til å slippe plata etter print.
Sånn ellers, finn frem 3d-print tråden her og les der. Mye nyttig info ligger der.
Ikke i dag, men i går.
Har bestilt meg en JBL Boombox 4. Så nå blir det snart sommerparty på verandaen
Har bestilt meg en JBL Boombox 4. Så nå blir det snart sommerparty på verandaen
- Roargutten
- Roargubben
- MC: 2020 Yamaha T7
2014 Suzuki V-strom 1000 - Location: Årnes
Jeg kjøpte fra norsk forhandler. Polyalkemi. Kjøpte med Ams Pro. Eneste du trenger i tillegg er evt filament du ønsker å bruke.Borg wrote: 10 Feb 2026 23:42Har kikket på den samme. Er det noe preferanser på hvor man bør kjøpe fra, hva som kjøpes med?Roargutten wrote: 05 Feb 2026 20:45 Ble et nytt tilskudd til "maskinparken" denne uken.
IMG20260205204244.jpg
You only live once, but if you do it right, once is enough.
- haakeik
- MC: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
1995 Triumph Trident 750 (solgt)
2000 Honda VFR 800 (solgt) - Location: Asker
Var en tur innom Oslo på lørdag. Det ble dyrt, 6 sifret dyrt 
Å huffda! 2, 3 eller 4 hjul?