Er fersk mc fører på veien etter at jeg tok lappen og kjøpte meg sykkel på sensommeren i år, men har lang erfaring med mc på grusbane ( motocross ).
Følte at jeg nå endelig var voksen og fornuftig nok til å kunne beherske meg langs veien så da var det jo ikke noe å vente med.
I denne bloggen vil jeg legge ut bilder fra turer og ting jeg gjør med mine motorsykler.
Ser ut som om kona mi også begynner å bli glad i mc, hvertfall på veien. Hun stilte seg veldig skeptisk da jeg tok lappen, men etter å ha sittet på noen turer koser hun seg nå stort bakpå 2-hjulingen.
Jeg skrur mye selv, både på bil, mc, fly og helikopter. Har en wankel-bil stående i garasjen som jeg leker litt med på bane.
Er så heldig å ha 180kvm verksted hjemme så mulighetene er store for å kunne få gjort vedlikehold og evt modifiseringer på kjøretøyene selv.
Sikkert mye, mye mer jeg kunne skrevet her nå, men får heller ta litt mere etter hvert, begynner hvertfall bloggen min med å legge ut 2 bilder fra den siste MC turen jeg og min kone hadde for i år.

Kan jo også legge ved et bilde av min andre mc relaterte hobby.

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]