Koser meg fortsatt med 1250`n, selv om det blir litt langt mellom skribleriene her inne
Har nå fått kjørt ca 650 mil etter kjøpet, og blir mere og mere fornøyd.
Var jo som jeg nevnte her tidligere litt usikker på om dette var den ultimate sykkelen for meg,
men det kan jeg nok nå si at har forandret seg ganske mye. Godfølelsen har vokst mye på meg den siste tiden, og skulle ikke forundre meg om at det fortsetter enda mere

Gjorde MYE å få på Mitas-dekkene, slik at jeg kunne å få ut potensialet på grusen. Så min konklusjon blir nok nå at man skal lete lenge etter en sykkel som er såpass allsidig og lettkjørt (størrelse tatt i betrakning) som GS`n ja !
Så nå kan man vel kanskje si at jeg (nesten ihvertfall) har blitt medlem av den berømte "GS-menigheten" jeg også..?
Det har altså blitt en god del "grus-spruting" i det siste.
Hadde vel et håp om at E-07+ bakdekket kanskje ville vare 5-600mil, men nå etter 250 mil så byner det jaggu å nærme seg bytte alt
Men skal vel ikke legge skjul på at det har vært mye morro og "grus-sprut" da

, så absolutt verdt det.
Og jeg har faktisk 2 stk slike bakdekk på lager, så ittno problem. Og jeg er helt sikker på at dette dekket vil holde ganske mye lengre,
bare høyre-hånda mi klarer å styre seg litt på grusen innimelom
Framdekket derimot ser ut til å ha ganske lite slitasje enda.
I morra starter jeg på 4 uker ferie. 1-2 uker av disse håper jeg å bruke på mc-ferie. Og det blir nok også noen dagsturer i tillegg.
Det gledes stort !
"My precious" :
20220702_193700.jpg
Bilde fra en flott runde jeg hadde forrige helg, tatt langs grusen på Storsjøens vestside (oppi Rendalen kommune) på vei sørover igjen :
20220716_160839.jpg
Matpause oppi "bushen" langs Flendalsveien på vei nordover på samme runden :
20220716_150740 (1).jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.