Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Må være noe med det der med å kjøre motorsykkel, må bringe lykke eller noe sånt..Virket i alle fall sånn i dag, skulle parkere sykkelen for å ta en pause så ringer mobilen i det jeg kjenner i lommen. På mandag begynner jeg i alle fall på jobb igjen, for 3. gang på denne arbeidsplassen. :lol: Er midlertidig denne gang også så blir frem til 23. juni i første omgang. Satser på forlengelse. Fast jobb i oljebransjen er nok ikke så lett med det første. :thumleft
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Trondgv wrote:Må være noe med det der med å kjøre motorsykkel, må bringe lykke eller noe sånt..Virket i alle fall sånn i dag, skulle parkere sykkelen for å ta en pause så ringer mobilen i det jeg kjenner i lommen. På mandag begynner jeg i alle fall på jobb igjen, for 3. gang på denne arbeidsplassen. :lol: Er midlertidig denne gang også så blir frem til 23. juni i første omgang. Satser på forlengelse. Fast jobb i oljebransjen er nok ikke så lett med det første. :thumleft
Gratulere! =D> =D> =D> Krysser fingra for at du blir fast, så du kan ha to sykler \:D/
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by voodoodoo »

Sitter i buken på bastøferja og venter på å få rulla videre [emoji13][emoji13]


Sent from my iPhone using Tapatalk
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

JK95 wrote: Gratulere! =D> =D> =D> Krysser fingra for at du blir fast, så du kan ha to sykler \:D/
Takk for det :D KTMen blir nok solgt uansett, må prioritere hus så kan jeg eller kjøpe meg en større sykkel nr 2 senere. :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Ser på klokka, og lurer på hvorfor jeg ikke sover men leser scifi :lol:
Bjerknez

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Ser på klokka, og lurer på hvorfor jeg ikke sover men leser scifi :lol:
Sikkert fordi du ikke har ungene denne uken samt har en veldig fleksibel kontortid :lol:
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Bjerknez wrote:
Tommas wrote:Ser på klokka, og lurer på hvorfor jeg ikke sover men leser scifi :lol:
Sikkert fordi du ikke har ungene denne uken samt har en veldig fleksibel kontortid :lol:

Var på plass 0900 i dag, etter snaue 3 timer søvn, men jeg ble da ferdig med boka 8)
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1637
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Sitter på nytt kontor å venter på å slippe inn i møte med gammel og ny sjef. Diskusjonen går på hvem som skal ha meg når ettersom jeg har prosjekter i min gamle jobb som er ønskelig at det blir ferdigstilt, samtidig som nye jobben ønsker å få meg på plass så snart som mulig.

Tror nok ny og gammel sjef må dele litt på meg fremover, med satser på at jeg får begynne å kjøre en del til nye jobben når MC sesongen starter, litt forskjellige veier som må utforskes på MC i området her.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Snikkeren »

Spiritofwinter wrote:Sitter på nytt kontor å venter på å slippe inn i møte med gammel og ny sjef. Diskusjonen går på hvem som skal ha meg når ettersom jeg har prosjekter i min gamle jobb som er ønskelig at det blir ferdigstilt, samtidig som nye jobben ønsker å få meg på plass så snart som mulig.

Tror nok ny og gammel sjef må dele litt på meg fremover, med satser på at jeg får begynne å kjøre en del til nye jobben når MC sesongen starter, litt forskjellige veier som må utforskes på MC i området her.
Hvor blir nye kontoret ditt da?
Og dæven så jævlig det skulle snø her no da. ](*,)
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9148
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Kan ikke du poste meg mailadressen din Snikkeren
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Snikkeren »

ojda wrote:Kan ikke du poste meg mailadressen din Snikkeren
:thumleft
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9148
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

:thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1637
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Snikkeren wrote:
Spiritofwinter wrote:Sitter på nytt kontor å venter på å slippe inn i møte med gammel og ny sjef. Diskusjonen går på hvem som skal ha meg når ettersom jeg har prosjekter i min gamle jobb som er ønskelig at det blir ferdigstilt, samtidig som nye jobben ønsker å få meg på plass så snart som mulig.

Tror nok ny og gammel sjef må dele litt på meg fremover, med satser på at jeg får begynne å kjøre en del til nye jobben når MC sesongen starter, litt forskjellige veier som må utforskes på MC i området her.
Hvor blir nye kontoret ditt da?
Og dæven så jævlig det skulle snø her no da. ](*,)

Nye kontoret blir i Fosnavåg, ikke så mye kortere pendlevei, men slipper ferge. Minuset er at hele vintersesongen må jeg slite med snittmålingen i Eiksundtunnelen, sommersesongen satser jeg på mest mulig MC kjøring, å da er jo ikke det så stor bekymring ;-)

Ferdig med forhandlingene nå, blir mer brå overgang en jeg hadde tenkt, men greit for min del som får ny jobb internt, litt verre for de som sitter igjen på kontoret jeg jobber i dag å må klare seg uten meg. Blir noen dager på nye kontoret og noen dager på gamle kontoret fra neste uke, og viss alt går etter planen er jeg 100% i ny jobb fra 1. mai.
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3201
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

Sitter på ferga over fjorden, på vei til storbyen og åpningsfest på den nye Triumphbutikken.
Blir nok ikke slankekost i kveld nei :-)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bergen »

Kant1 wrote:Sitter på ferga over fjorden, på vei til storbyen og åpningsfest på den nye Triumphbutikken.
Blir nok ikke slankekost i kveld nei :-)
Tar turen innom imorgen. Må kikke litt nærmere på britisk håndverk :D
Post Reply