Duke 390 - noe for oss som er 40+?

Prat om mellomtung MC
Bjoris
Posts: 14
Joined: 10 Dec 2018 16:42

Re: Duke 390 - noe for oss som er 40+?

Post by Bjoris »

mekkern wrote:
Bjoris wrote: Noen mener Cb’en er kjipt lagd, mye er fikset på 2019 modellen, men den har jeg ikke råd til...
CB500X 2019 ser veldig bra ut med slipper clutch større hjul fremme og ikke minst mye bedre display+++
så er jo også spørsmålet om du skal beholde denne en stund? en kan jo tenke at denne er lettere å omsette senere..
Helt sikkert, men måtte lagt på ca 25.000 så tenker jeg kommer best ut av 18 modellen selv om den har vært i asfalten i lav fart, små striper i kåpe og knust speil etc, alt dette er nytt, gjenstår bare litt striper i potta og ett lite merke i motoren på siden der du har foten under kjøring. Ellers så den ut som ny og har da blant annet 4 år og 8 mnd garanti. Får den også levert med første gangsservice så sparer jo litt der også da den servicen kommer fort og de fleste får vel to servicer første året med ny sykkel...

https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=136541341

Fin sykkel og akkurat det hakket større en Duken som gjør at jeg syns denne passet meg på 182 perfekt! De hadde inne en brukt V-Strom slik jeg hadde for 10 år siden når jeg «la opp» sist. Jeg må si jeg syns den var for stor nå:)

Mål nr 1 er å være læresjåfør så får vi se om jeg får dilla, hvis ikke selges sykkelen til høsten og det var også viktig ifht helt ny, det blir jo dyrt å selge helt nytt etter noen mnd bare...
Post Reply