endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
intruder
Posts: 4290
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by intruder »

Er litt opptatt av dette,mange drar jo på smilebåndet / skoggerler av hele greia... :smt005 ...andre, deriblant de såkalte navlelobeskuerne er mer skeptiske.... :plystre
men som salige Marve sa da n lå på sjukehus etter MC-kollisjonen like ved der Norge vinner bestandig ...Ullevi...en har ikke mer morro enn en gjør med seg selv.. :roll:
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 19 Jun 2023 17:07 Er litt opptatt av dette,mange drar jo på smilebåndet / skoggerler av hele greia... :smt005 ...andre, deriblant de såkalte navlelobeskuerne er mer skeptiske.... :plystre
men som salige Marve sa da n lå på sjukehus etter MC-kollisjonen like ved der Norge vinner bestandig ...Ullevi...en har ikke mer morro enn en gjør med seg selv.. :roll:
Det er sant! :-)

Selv var jeg 8 år i skinnvestklubb, og kjørte og festa både med 1% ere og 99% ere og folk i mellom der. Var morsomt å buldre gjennom gatene med åpne eksosanlegg, men jeg tror de som var mest opptatt av det var oss selv. Omverdenen brydde seg kanskje ikke så mye om buldrende Harleyer og skjeggete karer med skinnvest. Men det var en hobby, og moro mens det varte. Skulle jeg gått inn i klubb i dag, hadde det heller blitt en veteranklubb eller lignende, med minst mulig dugnadsarbeid ;-)
ArcticTiger
Posts: 2526
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by ArcticTiger »

Planlegger å starte skinnvest-klubb jeg nå, den skal hete «Wanna-be’s» Klubb for den som ønsker å være Væærst👹!!
User avatar
mekkern
Posts: 5122
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by mekkern »

All "uniformering" på 2 hjul er jo kun for de i "gjengen" -jeg ser på dem som litt "Harry-gruppereise".Litt som barnehagen på tur i like vester.. :erte :erte :erte :smt082
User avatar
Bjerknez
Posts: 881
Joined: 31 May 2023 10:43
MC: Triumph Rocket III GT
Contact:

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by Bjerknez »

mekkern wrote: 19 Jun 2023 22:43 All "uniformering" på 2 hjul er jo kun for de i "gjengen" -jeg ser på dem som litt "Harry-gruppereise".Litt som barnehagen på tur i like vester.. :erte :erte :erte :smt082
HELT enig :)
User avatar
intruder
Posts: 4290
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by intruder »

Da Frank " Rotor " Banggren startet klubben " Hells Hemmatt " var han relativt alene , men det ble litt konsekvenser og han startet da " Ryk og Reis MC " , en klubb som etterhvert fikk mange tilhengere og hadde det riktig artig både på treff og ellers :lol:
Seiv har jeg kjørejakke med " Ryk og Reis MC " og gul vest med endeLarmen MK og hatt mye moro i fellesskap med andre ...
hver sin smak... :lol
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 20 Jun 2023 13:19 Da Frank " Rotor " Banggren startet klubben " Hells Hemmatt " var han relativt alene , men det ble litt konsekvenser og han startet da " Ryk og Reis MC " , en klubb som etterhvert fikk mange tilhengere og hadde det riktig artig både på treff og ellers :lol:
Seiv har jeg kjørejakke med " Ryk og Reis MC " og gul vest med endeLarmen MK og hatt mye moro i fellesskap med andre ...
hver sin smak... :lol
Ja, han fikk bra med PR da Hells Hemmatt ble oppsøkt av den andre klubben som har Hells i navnet :-D

Å spille humoristisk på det er bare moro, og en stor kontrast til de som tar det alt for alvorlig (som jeg også gjorde i sin tid.) Selv har jeg for tiden en dongerivest påsydd mange ulike merker, men Rolling Stones-tunga midt på på hele ryggen. Men det blir nesten oftere jeg kjører uten den. På framsia står det "Born ... Used to be Wild" der Born er overstrøket ;-)
User avatar
kvase
Posts: 4043
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by kvase »

Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4290
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: endeLarmen MK two members...verre enn 1 %-klubb ?

Post by intruder »

Å henvende seg til slike " uniformerte " kan ihvertfall være koselig,ofte har en felles kjente og sånn..
her om dagen traff jeg på en kar jeg var i samme tropp som på Porsangmoen for 50 år siden...
vi tok mange fiske- og skiturer sammen :D
Post Reply