noe som ble gitt sterk motbør av andre
" Hva var VG-oppslaget dagen du ble født ? "
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
" Hva var VG-oppslaget dagen du ble født ? "
Søkte og fant en stortingsrepresentant som sammenliknet og bifalt nazistenes jakt på kommunister fra Stortingets talerstol ...
Re: " Hva var VG-oppslaget dagen du ble født ? "
Takk for tips. Morsomt! Har lest om Blackie-gjengen og starten på ungdomsopprøret. (født i -58)
- Jompa
- MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011
Innesperrede gruvearbeidere i Frankrike og en trener som var mistenkt for doping av en hest.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Det er synd ikke det gamle komplette arkivet til VG finnes åpent lengre. Der kunne man lese scanna utgaver av alle aviser fra dag én.
Leta etter noe for et par år siden og betalte +abbonnement, men tjenesten var borte. Og kundeservice kunne ikke svare på hvorfor.
Et avisarkiv kan rette opp mye feil historie, mange vrengte sannheter og er kjempenyttig.
Leta etter noe for et par år siden og betalte +abbonnement, men tjenesten var borte. Og kundeservice kunne ikke svare på hvorfor.
Et avisarkiv kan rette opp mye feil historie, mange vrengte sannheter og er kjempenyttig.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Ser at VG-oppslaget den dagen jeg ble født 22 januar 1952 var at det var 35 kalde på Røros...
heldigvis ble jeg født innendørs på Furnes...like ved der MChusets nye lokaler er

heldigvis ble jeg født innendørs på Furnes...like ved der MChusets nye lokaler er
Det var ingen nyheter den dagen jeg ble født, så da kan man vel si at den største nyheten nok var at det var dagen JEG kom til verden.... (eller ikke...)