Det vi ofte glemmer er at det er noen i kulissene som gjøre en jobb!
Ja, jeg tenkte litt en stund etter litt prat i en annen tråd (PMS-tråden....) @Bikeridr driver dette forumet for oss, selv om han er en vel bemidlet sjømann (osv osv kunne sagt mye om det...) så drifter han dette forumet kun av sin godhet. Og det er F.... meg bra.
Jeg selv er ikke all verdens aktiv her inne i perioder, og banner og litt av og til pga ting... Men må liksom innom 2-3 ganger i uka å sjekke. Og det er ikke så rent sjelden at jeg finner noe interessant å lese, et reisebrev fra gjengen som freser rundt i alpene (@ashland @ojda @Borg for å nevne noen, Prosjektet til @Spiritofwinter som ligger mitt hjerte nær da jeg hadde en CX i min ungdom, eller gode tips fra @knutk eller @mekkern. @Kant1 slenger innom med vakre bilder og mange fagre ord som vekker fagnad og åtgaum. Pølsetreffet i Andebua med @ArcticTiger
Så dukker det opp noen nye rett som det er som lurer på noe, en moped som fusker eller noe som lures på. Det er så JÆVLI bra!
Et veldig godt alternativ til sk sossiale medier..
Så til saken:
Jeg har med mine beste overtalelsesevner fravristet @Bikeridr et telefon-/vippsnummer, beskjeden som han er vil han selvsagt ikke be om noe, han synes dette med forumet er gøy.
Men hva om vi som har lyst og føler for det vippser han noen kroner på god dag så han kan få dekket litt av utgiftene han har med våre skriblerier her på forumet. Kanskje han får kjøpt seg en ekstra illeluktende sigar å "nyte"
Dette er bare en mulighet, du må selv kjenne på hva du ønsker å gjøre. Du får ikke noen stor takk, diplom eller kvittering med skattefradrag. Men det kan gi litt god følelse å være med å bidra til felleskapet.
Vippsnummeret til ADDMINNISTRATOR'N @Bikeridr 93210123