Forumets drift - Vipps?
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Re: Forumets drift - Vipps?
Setter stor pris på jobben som gjøres av Bikeridr her inne, det finnes andre muligheter for å dele sine avhandlinger og prosjekter, men ikke på samme måte som man gjør her inne, som er grunnen til at man faktisk bruker dette forumet.
Sendte en liten vipps for å passe på at væskeinntaket er på plass
Sendte en liten vipps for å passe på at væskeinntaket er på plass
Tusen takk for innsatsen! Setter stor pris på dette forumet, og at man diskutere litt MC uten å måtte bruke Facebook 
Skjeldent jeg er innom nå for tiden, men de gangene jeg er det er alltid en fornøyelse
Liten støtte sendt 
- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Igjen, tusen hjertelig takk for alle bidrag.
Jeg er helt overveldet og ydmyk for rersponsen her.
Forumet fortsetter, det lover jeg, og jeg skal passe det som smeden.
Blir som sagt, blir oppdatering de nærmeste dagene. Venter bare på siste versjon fra phpBB.
Blir som sagt, blir oppdatering de nærmeste dagene. Venter bare på siste versjon fra phpBB.
Hehe, er jo litt av intensjonen vår å opprettholde motivasjonen din @Bikeridr (selv om vi ikke har sett noe mangel).Bikeridr wrote: 14 Nov 2025 16:53 Igjen, tusen hjertelig takk for alle bidrag.![]()
Gleden er vår, god helg!
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Noen nye emojs kanskje ?
- intruder
Noen nye emojs kanskje ?
Fornuftige spørsmål kan ikke gjentas for ofte
- Bikeridr
- Geocache General
Jeg prøvde det for en tid tilbake, men den "extension" krasja med andre "må-ha" "ekstensions".intruder wrote: 15 Nov 2025 13:21 Noen nye emojs kanskje ?![]()
Imidlertid, hvis du trykker "win" pluss "punktum" på klaskaturet ditt, så får du opp en liste med alle de emojiene som er definert i UTF8-standarden i kodebiblioteket til UTF8.
- intruder
Gresk for meg...får klare meg med det utvalget som er...
selv om en god emoj kan si mer enn blablabla
selv om en god emoj kan si mer enn blablabla
- haakeik
- MC: BMW R1200GS TB
Moto Guzzi Stelvio NTX 1200 (solgt)
Triumph Trident 750 (solgt)
Honda VFR 800 (solgt) - Location: Asker
Hiver meg på jeg og. Vipset litt støtte med det forbehold at nå må vi pinadø få en logo på plass. Gjerne mitt forslag 
- Bikeridr
- Geocache General
Tusen takk @haakeik.
Heh - ja, den logoen..
Det ble ikke noen ny phpBB versjon klar før jeg dro ut, så nå får jeg ha det som nyttårsforsett å få den på plass når jeg kommer hjem i romjula..
Heh - ja, den logoen..
Det ble ikke noen ny phpBB versjon klar før jeg dro ut, så nå får jeg ha det som nyttårsforsett å få den på plass når jeg kommer hjem i romjula..
Hvilke logoforslag er det som ligger til grunn her?
Hadde vært artig og sett noen utkast
Jeg regner med at det er lagt LITT jobb i å frembringe en logo, og at det ikke er en eller annen hvemsomhelst som har fiklet sammen noe i Paint eller en online generator?
Personlig mener jeg Aaron Draplin har en meget god logikk rundt hvordan logoer bør se ut og utformes.
https://www.draplin.com/work/overview
Jeg deler hans oppfatning om at logoer så mye bedre ut før. I "gamle dager" var logoer mer tydelige og enklere samt mer lesbare. Moderne logoer skal liksom være så "smarte" og kule. En av verdens mest kjente logoer er dogoer som er veldig enkle.
https://www.vistaprint.com/hub/worlds-m ... KbyO-IoIaD
Hadde vært artig og sett noen utkast
Jeg regner med at det er lagt LITT jobb i å frembringe en logo, og at det ikke er en eller annen hvemsomhelst som har fiklet sammen noe i Paint eller en online generator?
Personlig mener jeg Aaron Draplin har en meget god logikk rundt hvordan logoer bør se ut og utformes.
https://www.draplin.com/work/overview
Jeg deler hans oppfatning om at logoer så mye bedre ut før. I "gamle dager" var logoer mer tydelige og enklere samt mer lesbare. Moderne logoer skal liksom være så "smarte" og kule. En av verdens mest kjente logoer er dogoer som er veldig enkle.
https://www.vistaprint.com/hub/worlds-m ... KbyO-IoIaD
- Bikeridr
- Geocache General
https://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=19671Bjerknez wrote: 28 Nov 2025 07:35 Hvilke logoforslag er det som ligger til grunn her?
Hadde vært artig og sett noen utkast![]()
Når jeg ser forslagene som er kommet i den tråden som jeg helt har glemt forøvrig, så tenker jeg at man like godt kan beholde den logoen man har. Det er den logoen man har som folk kjenner best. Ellers spiller logoen liten trille på en side som dette, så sant man ikke har noen fremtidsutsikter om å vokse samt delta mer på sosiale medier etc. Da er dte greit og bli oppfattet litt mer seriøst med en bedre logo.Bikeridr wrote: 28 Nov 2025 07:54https://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=19671Bjerknez wrote: 28 Nov 2025 07:35 Hvilke logoforslag er det som ligger til grunn her?
Hadde vært artig og sett noen utkast![]()