Planlegger du litt tankcamfilming i sommer ? Les mer...

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

KØLLA wrote:Hva er vitsen med denne filminga ? Er det for å vise kompisene hvilken kar en er ?? Bare må spørre siden dette virker totalt dustete
Når du tar bilder på ferie så er det for å skryte om hvor du har vært til kompiser?
Du har nok sett for mange kjør-fort-og-skryt-av-det-videoer på internett..det finnes faktisk som filmer av andre grunner enn å skryte :)
-- Honda VFR (04) --
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Cartman wrote:
KØLLA wrote:Hva er vitsen med denne filminga ? Er det for å vise kompisene hvilken kar en er ?? Bare må spørre siden dette virker totalt dustete
Når du tar bilder på ferie så er det for å skryte om hvor du har vært til kompiser?
Du har nok sett for mange kjør-fort-og-skryt-av-det-videoer på internett..det finnes faktisk som filmer av andre grunner enn å skryte :)
Det må være en kort ferie hvis du skal filme alt du ser. Dette må være et av de dummeste argumentet jeg noen gang har lest. ER jeg på ferie så har jeg faen ta meg tid til og stoppe hvis det er noe som skal filmes eller fotograferes. Det eneste jeg kan skjønne er hvis folk bruker kameraet ifb. med treningskjøring på bane for egentrening slik at en kan luke ut feil som gjøres under veis.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Som rerell sa: Det er greit å snurre igang en filmsnutt på kalde vinterkvelder, når du selv ikke kan dra ut å kjøre. Man drømmer seg litt bort fra kulda, og man blir som en liten unge på julaften. Alle gleder seg jo til sommern.



... men det er jo ingen som tvinger deg :lol:
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Kølla wrote:...
:roll:

Dette blir for dumt til å kommentere..
"..filme alt du ser..."

:?
-- Honda VFR (04) --
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Cartman wrote:
Kølla wrote:...
:roll:

Dette blir for dumt til å kommentere..
"..filme alt du ser..."

:?
Hva blir for dumt å kommentere ?? Du skrev jo selv at du skulle vise skrytevideoer til kompisene om hvor du hadde feriert og vært med tankcameraet ditt. Klarer fortsatt ikke å se det interresante i å se 2 timer med asfaltvideo . Muligens kan det være at jeg har blitt såpass gammel og har reist såpass mye rundt i verden at jeg ikke klarer og se meningen med filming av asfalt,forbikjøringer og veiskilt.
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

Hvis du synes det blir for dumt å se på en video av asfalt, veiskilt og forbikjøringer, så slutt med det :? :?:
Pleier du å titte ned på asfalten når du ser film på TV også :?:
I så fall forstår jeg godt at du synes det er kjedelig........
Du filmer jo faktisk akkurat det samme som du ser når du kjører sykkel.
Jeg elsker å kjøre sykkel, og for meg så er det så uendelig mye mer enn å titte i asfalten..... :?:
I fjor monterte jeg kamera på min sykkel, og har ikke angret ett sekund!
Har hatt enorm glede av filmsnuttene mine fra turer over Jotunheimen, Trollstigen, Hardangervidda, Suleskar bare for å nevne litt. Har gjort vinteren lettere å takle, men minuset er at jeg har aldri vært så utålmodig med å få ut sykkelen igjen :(
Post Reply