Det finnes en butikk på Ryen i Oslo

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Det finnes en butikk på Ryen i Oslo

Post by Einar »

Det er en butikk på Ryen i Oslo. Det er en spesiell butikk. Trenger du 60 kilo ris? 14 kilo med sterk chilli krydder eller kex fra India? Da har de det. Jeg har vært innom der engang og handlet, riktigt nok er det over 3 år siden, når lommeboka var slankere. Jeg ville sjekke ut den, den virket så billig. Da var denne butikken i oppstartsfasen. Den er i ett stort lagerbygg, varer blir plassert i hyller på paller. Når jeg var der da var det mye ledig hylleplass. Det var litt rart å gå rundt der og det var kun en og en pall spredt rundt i lokalet.. Men nå er noe på gang.. denne butikken drar til seg storfamilier fra hele Groruddalen og har fått seg nytt image. Nå husker jeg ikke hva butikken het for tre år siden eller om den hadde et navn men i dag gikk jeg forbi denne butikken på vei til Baby-Shop. Nå har eierne tatt det store skrittet og gitt butikken navn. Sunny Senter. og den ligger i Ryensvingen 8 (hvis noen kunne tenke seg en tur) Ikke nok med stort navn men de har også investert i ett digert skilt som henger på forsiden av bygget... Veldig fint skilt med bilder av produkter som finnes i deres varebeholding som Salva Dal Mong og Byriant.
Anyway... Der sto jeg og leste dette skiltet. Det var noe som ikke stemte....
Image
Image
men så skjønte jeg det... ER DET MULIG!!!!!
Image
HUSK Korrekturlesning ! når du bestiller et digert skilt...
Du trenger bare 1
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Haha, så utrolig bra :) Kjørte forresten forbi der for et par dager siden, men leste nok ikke skiltet nøye nok..
User avatar
dilletanten
Posts: 250
Joined: 01 May 2005 22:52
Location: Oslo

Post by dilletanten »

"på vei til Baby-Shop" :D:D:D:D:D
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

hehhe...hva er så morsomt? :lol:
De har jo bare glemt Èn bokstav..
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Post by Einar »

Æ'ndi. ta turen til butikken.. Dette er sånn "You had to bee there" eller ha vært der. Det er en pakistansk mini versjon av Smart club. Mer jalla butikk finnes ikke. dette er ikke morsomt men tragiskt. "Sunny Senter" .. og en bokstav for lite gjør ingenting på en lapp eller i et brev. men når du bestiller ett skilt på ihvertfall 5 X 2 meter da får du noen som kan norsk til å lese korrektur. Så kan man spørre seg.. hvorfor i helvete må adressen være på skiltet.. det er jo ikke akkurat annonse i en avis.. jeg mener du er der.. og det står skilt på gatehjørnet som forteller deg at du er i Ryensvingen.
Du trenger bare 1
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

JA, hvorfor i all verden puttet de adressen på skiltet!?!

Når folk har funnet butikken vet de jo allerede adressen!

:lol:
Death Is The Road To Awe.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Haha! Når du først skal putte adressen på skiltet kan den sørenmeg være riktig :lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Acehole
Posts: 111
Joined: 22 Mar 2006 16:54
MC: Kawasaki Versys
Location: Asker

Post by Acehole »

hehe, morsomt!

Den bindestreken skulle vel ikke akkurat vært der heller...
Rensvingen-8, er det minus 8 det skal være kanskje? :D
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Post by SoloTwin »

Det er fordi han (butikkeieren) er redd for ikke å kunne klare å ekspedere store(!!!) folkmengder. De "dumme" tror de har kjørt feil, og leter videre.
:roll:
En slik taktikk kunne kanskje vært noe å bruke på andre steder også. Hvor de ikke klarer å gjøre unna kundene raskt nok i kassene. Som feks IKEA?

:lol:
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Post Reply