hvor kan jeg kjøpe Tråløst digitalt speedometer på nette??

Prat om moped & scooter.
Post Reply
Magnus_
Posts: 2
Joined: 27 Jun 2006 18:34

hvor kan jeg kjøpe Tråløst digitalt speedometer på nette??

Post by Magnus_ »

jeg lurer på om noen vet hvor på nettet jeg får kjøpt et Tråløst digitalt speedometer/mc computer .
har leitet en helt del og ikke kommet over annet enn en fra crash som dem ikke får inn igjen på en stund.

takk for alle svar
stiann
Posts: 122
Joined: 18 Sep 2005 21:48
Location: hamar

Post by stiann »

dette er jo noe de fleste sports butikker har
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
Magnus_
Posts: 2
Joined: 27 Jun 2006 18:34

Post by Magnus_ »

men da tenker jeg med en gang at sykkelcomputer(tråsykkel) som selges i sportsbutikker osv sikkert ikke er beregna for moped/mc? en moped/mc vil jo gå endel fortere enn en sykel og da tenkte jeg at en billig sykkelcomputer sikkert ikke vil være like pålitelig som en mc computer som er laget for akuratt moped/mc ,men jeg får skjekke litt ut i sports butikker og hører hva dem sier.

takk for svar
Terjello
Posts: 1
Joined: 06 Jul 2006 15:00
Location: Moss

Trådløse instrumenter

Post by Terjello »

Prøv her: http://www.acewell-meter.com
Produktene selges også via Crash'n Burn. (Du finner dem på nettet).
Lykke til.
Terjello
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Magnus_ wrote:men da tenker jeg med en gang at sykkelcomputer(tråsykkel) som selges i sportsbutikker osv sikkert ikke er beregna for moped/mc? en moped/mc vil jo gå endel fortere enn en sykel og da tenkte jeg at en billig sykkelcomputer sikkert ikke vil være like pålitelig som en mc computer som er laget for akuratt moped/mc ,men jeg får skjekke litt ut i sports butikker og hører hva dem sier.

takk for svar
Skal gå fint det. Viser farten ganske nøyaktig også. En plombert moped er jo så å si ikke raskere enn en sykkel heller. Vet om flere som har gjort det og farten er veldig rett. Vet ikke hvor langt de speedoene går, men.
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply