Er det virkelig mulig !

Prat om tung MC.
Gixxerman

Er det virkelig mulig !

Post by Gixxerman »

Som enkelte kanskje har fått med seg så var jeg et par dager unna å hente en gul TL1000R. MEN, for under en time siden fikk jeg melding av selger hvor han sier at han har lånt sykkelen sin til sin bror, og at den er totalled. Han sier også at broren ligger på Haukeland sykehus med hodeskader osv. Nærmeste jeg fant ved egen "etterforskning" var dette. Saken er bare at selger sa at ulykken skjedde igår tidlig. Igår tidlig kan da ikke forveksles med kl19 på kvelden :roll:

Vet sannelig ikke hva jeg skal tro. Eneste jeg vet er at her er nok et eksempel på min uflaks :x Handelen var jo så og si i boks, og da låner man ikke ut sykkelen !
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Herregud.. er det mulig!?

For en idiot... :roll:
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Herregud for en idiot.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Maks uflaks... virker noe useriøst av selger.
-- Honda VFR (04) --
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ok, her er greia. Det står fire TLR til salgs i hele Norge per idag.
Slik ser det ut:

NR1: Vrak !
NR2: Solgt !
NR3: På ferie til 18.Juli
NR4: Telefon avskrudd

Vet ikke om jeg orker å vente en måned uten sykkel, så NR3 utgår egentlig. Får vel bare vente til NR4 skrur på telefonen da og at den også ikke er solgt.

Har til og med ringt på en Honda VTR1000 SP-1 som var i mitt prisleie, men gjett hva ? Den var solgt ! Har ringt på fem GSXR750 i mitt prisleie også, og gjett hva? Solgt ! Så nå finnes det div ymse som jeg kaller det, ute på markedet. Enten liker jeg ikke utseende så godt og det er heller ikke påmontert noe ekstrautstyr som effektpotter, sota kåpeglass eller noe slikt. I tillegg har jeg vært borti en sykkel med kast i bremseskive(utgår på høyt nivå), slitte dekk, ting og tang som må byttes osv osv

Jeg vil ha sykkel NÅ ! :(
User avatar
Borg
Posts: 1706
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Post by Borg »

Ut fra historien som blir servert og måten sykkelen blir behandlet så er det kansje like greit at du ikke endte opp med den :?:

Neida, absolutt ikke det du vil høre :oops:
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Høysesong er den verste tiden å skaffe på.. må være kjapt ute, og sannsynligvis betale litt mer (folk er som deg, de vil ha det NÅ, og da må man somregel betale litt mer)
-- Honda VFR (04) --
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skal faktisk kjøpe meg Yamahaha R1 2000 modell nå. Her er saken :) Har ringt rundt på div GSXR750 hvorav to som gikk rett foran nesa på meg, så jeg gir opp de nå, og GSXR1000 blir rett og slett for dyrt. Ringte på den siste TL1000R'en og den var i grei stand, men den må rett på storservice om 100 mil. Det gidder jeg bare ikke. Nå er det midt i sesongen, verkstedene er smekkfulle, og i tillegg blir det en del tusen der. Så jeg sa bare til meg selv at nå gir jeg faen i hele driten, og velger meg bare en 1000cc i grei stand, og til en pris jeg kan svelge. Samme pokker hvilket merke. Det var en ren tilfeldighet at det ble den R1 syklen faktisk, for jeg ringte til forsikringskaren i IF og avbestilte forsikring på den TLR'en som er vraket, og sa at jeg jaktet på noe i samme prisleie. Da sa han at en på kontoret hans skulle selge den jeg linket til over der. Fin fin stand og greier. :)
User avatar
pelle
Posts: 546
Joined: 14 Nov 2005 18:37
MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Location: Bergen

Post by pelle »

Gratulerer. Ja det var vel på tide men noe annet en en skruzuki :lol:
2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Ja, er det virkelig mulig?? Man låner ikke ut en sykkel som er solgt... og ihvertfall ikke til noen som ikke har peiling!! Fyren må jo være komplett idiot :smt064
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Dominator wrote:Ja, er det virkelig mulig?? Man låner ikke ut en sykkel som er solgt... og ihvertfall ikke til noen som ikke har peiling!! Fyren må jo være komplett idiot :smt064
Greit nok det, men la oss dempe oss en smule og tenke litt på broren som etter trådstarters info sannsynligvis ligger på sykehus med alvorlige skader.

Når det er sagt må vi jo ønske Gixxerman lykke til med ny sykkel, og kanskje nytt nick etterhvert...?

T'Weed
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Brakk han ikke bare armen?
Death Is The Road To Awe.
Tumbleweed

Re: Er det virkelig mulig !

Post by Tumbleweed »

[quote="Gixxerman"]Han sier også at broren ligger på Haukeland sykehus med hodeskader osv. quote]
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Grattis med en FET sykkel :D
Vil ha en sånn eg og 8)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Pollti

Post by Pollti »

Shortybebeh wrote:Brakk han ikke bare armen?
Brakk "bare" beinet engang. 6 måneder inn og ut av sykehuset og 2 måneders opptrening. En brukket arm bare er ikke nødvendigvis " bare".
Den brukne armen kan vel være at noen andre har bladd opp mere penger for Gixxe moppen ?
Post Reply