Ja, det var drittsurt. Jeg har bytta to bærebroer og en støtdemper på bilen, ellers ble det ingen prosjekter i min fine garasje da den omsider var ferdig. Men men, livet må noen ganger bare gå videre. Og mine arbeider hevet husverdien et hakk da, heldigvis.Borg wrote: 19 May 2026 22:16 Veldig kjekt med statusoppdatering og høre hvordan det går med deg @Tekumseh. Må jo være litt surt å flytte fra mancaven, men for resten av oss regner jeg med vi kan følge deg på nytt prosjekt i neste bolig snart?
Så kan man bare ønske alt vel når det kommer til helsa.
Helsa må man vel lære seg å leve med etter beste evne, uansett hva det måtte være. Jeg skal ikke klage, mange har et mye mye verre utgangspunkt.
Men ja, det blir nok et nytt prosjekt her. Planen er pr nå et isolert anneks på 40-ish kvadrat med helstøpt sokkel, liten vedovn, varmepumpe. Litt i samme gata som den forrige, men også med lagringsmuligheter for blomsterkrukker, hagemøbler, hageredskap osv. Men som sagt, det er kun en skisse enda. Og jeg skal være 100% sikker på at jeg skal være her noen år før jeg setter spaden i jorda
Høres ikke bra ut. Regner med at du også tar turen innimellom til Doktor Dyregod. Og å kjøre MC skal være lystbetont, så jeg håper du kommer deg igjen.intruder wrote: 20 May 2026 10:19 Har fått vondt i brystet når jeg kjører , antakelig muskulært og kan ordnes ved å flytte styret men helsa skranter ellers også så er i ferd med å selge sykk `ern da jeg ikke synes det er så artig lenger heller !![]()
Men er veldig glad for å se at du er på `an igjen og lykke til !![]()
Jeg har vært utmattet og utafor de siste årene, med en topp i fjor sommer. Har fått diagnosen Fibromyalgi (som jeg inntil for ganske få år siden kalte hypokondri og fanteri). Hjernetåka spesielt som har skremt meg, og det at man ikke orker så mye før man må ligger rett ut. Så har jeg lavgradig KOLS som stjeler noe eneri, og nå har jeg til alt overmål også fått slitasjegikt i fingrene... Samtidig har det blitt å gå til psykolog, så jada det går godt.