nmcf - fullstendig kaos

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

nmcf - fullstendig kaos

Post by adoniz »

Gr, det forumet er nedlesset i regler og idioter. Blir provorest av enkelte av inleggene fra modder.. GRR:::
User avatar
Majty
Posts: 9
Joined: 14 Aug 2006 20:38

Post by Majty »

Ja, det er slitsomt. Tror det er noe med at det kanskje tilhører nmcu som er en offisiel og tildels politisk organisasjon og derfor må moderatorene slå hardt ned på alt som sees på som "uanstendig" ifølge det offentlige.
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

NMCF har da ikke noe som helst med NMCU å gjøre?
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Re: nmcf

Post by Gixxerman »

adoniz wrote: GRR:::
:lol:
User avatar
Majty
Posts: 9
Joined: 14 Aug 2006 20:38

Post by Majty »

Keihin wrote:NMCF har da ikke noe som helst med NMCU å gjøre?
Aner ikke jeg, bare gikk ut i fra det. :)
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Nei, de har ingen sammenheng med NMCU. De er faktisk bare styrt av moderatorene, siden admin (CC) har vært borte i snart et år. Dette forumet ble opprettet nettopp pga at de som var moderatorer der ble leie av CCs tendens til å forsvinne i lange perioder, og ca halvparten av de aktive brukerene flyttet over til dette forumet. Det er derfor det er forbudt å nevne mc-forumet på nmcf.

Nå tror jeg imidlertid de nye moderatorene begynner å bli litt leie også, og da flytter forhåpentligvis resten av de seriøse brukerene over her slik at vi blir en stor og lykkelig familie igjen :)
V4 fun
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Alle innleggene som vi hadde om hvorfor administrator (CC) var borte, ble også fjernet helt fra forumet slik at alle spor etter at han var borte forsvant mystisk :roll: Han kommer tilbake engang, det kan jeg garantere dere. Men hvilken tid og for hvor lenge er en annen ting...
Image
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Vanligvis har han kommet i mai en gang hver sommer, og forsvunnet på høsten, men i år har han ikke vært innom i det hele tatt.
V4 fun
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Han betaler vel serverleie kun for å få inn reklameinntektene tenker jeg. Er jo bare kaos på det forumet nå om dagen så skjønner egentlig ikke at noen gidder å bruke det når vårt forum er så og si akkurat det samme, bare at vi har litt orden på sakene. Sist jeg tittet innom så var det jo hundre og ørten spam-innlegg forøvrig.
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

Er ikke forbudt å nevne mc-forumet på nmcf. så lenge det ikke er for å lage reklame. Men ren reklame for andre forum er ikke tilatt, men det er det samme her. om noen av mod. på NMCU tar bort innleg som nevner dette forumet i en saklig og ikke for reklame, så må jeg stille meg uvitende til det og litt undrende også.

Flere av oss er på begge stedene som du sikkert vet.
Impervium
Posts: 204
Joined: 27 Apr 2005 13:44
Location: Bergen

Post by Impervium »

Husker når noen hacket forumet (opptil flere ganger) mens CC var borte. Ble en slags nynazist side med en ganske merkelig musikk.
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

Er nok desverre bare et tids smspørsmål før det skjer igjen. Kan også si at så lenge CC ikke dukker opp så er nok NMCF et utdøende forum.
steinslett
Posts: 9
Joined: 04 Jan 2006 00:21
Location: Mo i Rana
Contact:

Re: nmcf - fullstendig kaos

Post by steinslett »

adoniz wrote:Gr, det forumet er nedlesset i regler og idioter. Blir provorest av enkelte av inleggene fra modder.. GRR:::
Jeg kan si meg enig i at det er strengt på NMCF, men at moderatorene har vært provoserende i det siste stiller jeg meg spørrende til. Er selv moderator på NMCF, og har ikke sett noe slikt i det siste.
Forresten, jeg tror at "prikk"-belastningen på NMCF er ute av systemet nå som admin er borte. Vi kan ikke gjøre noe med det uansett.

For tiden så sletter jeg bare spaminnlegg og modererer litt. Ser jeg "grov uaktsomhet" på forumet, så sender jeg en PM og sier ifra, på en hyggelig måte.

Har forresten vært lite innom både NMCF og MC-forumet i det siste pga. ferie og jobb, og jeg driter mer eller mindre i NMCF. At admin - CC - gjør slikt syns jeg er totalt uakseptabelt, og jeg modererer kun for å vise litt hensyn til medlemmene som fortsatt vil være der. Selv om det ikke er flertall av dem da. :roll:

NMCF = totalt kaos. Vel, det er ikke så lett å ha kontroll når ingen med nok rettigheter er tilgjengelig. ;)
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

sier som deg steinslett. er selv bare inne å sletter spam for det meste.

skjer en skjelden gang at jeg svarer på eller lager nye innlegg.
Post Reply