Suzuki RGV570 Telefonica Movistar
-
- Posts: 16
- Joined: 17 Nov 2006 11:50
- Location: Trondheim
Suzuki RGV570 Telefonica Movistar
Ble endelig ferdig med min ombygde RG500 i juni, og har brukt sommern og høsten til å finjustere.
Dette er hva jeg har gjort:
Plukket ifra hverandre hele sykkelen og beholde ramma og motoren.
Ramma ble forsterket og polert.
Motoren er tatt helt ifra hverandre sandblåst og pulverlakert.
Bygd opp på nytt med helt nye lager, simmeringer og pakninger.
Sylinderene er boret opp til 570cc og portet.
Toppene er omgjort.
Forgasserne er boret til 31,5mm
GHN carbon rotary valves
Figaroli eksos
GSX-R 1000 speedo, alt elektrisk bygget om...
Byttet svingarm, framgaffel og felger osv osv
Nå står den vinterlagret i kjelleren.Kan ikke vente til det blir vår!!!
Dette er hva jeg har gjort:
Plukket ifra hverandre hele sykkelen og beholde ramma og motoren.
Ramma ble forsterket og polert.
Motoren er tatt helt ifra hverandre sandblåst og pulverlakert.
Bygd opp på nytt med helt nye lager, simmeringer og pakninger.
Sylinderene er boret opp til 570cc og portet.
Toppene er omgjort.
Forgasserne er boret til 31,5mm
GHN carbon rotary valves
Figaroli eksos
GSX-R 1000 speedo, alt elektrisk bygget om...
Byttet svingarm, framgaffel og felger osv osv
Nå står den vinterlagret i kjelleren.Kan ikke vente til det blir vår!!!
- Asfaltkongen
- Posts: 318
- Joined: 04 Aug 2006 17:35
-
- Posts: 16
- Joined: 17 Nov 2006 11:50
- Location: Trondheim
Takk for den positive responsen!
Den har Ducati front, Orginal Suzuki tank med ombygd tanklokk og Kawa bakende.
Sykken drar som en rakett opp til 11,500 RPM så switch light blir instalert snart ( tenkte å kombinere dette med vanninsprøyting i eksosene i vinter hvis jeg får tid)
Har ikke kjørt den på dynoen enda men jeg regner med at den ligger på ca 115 HK på bakhjulet.
Vekten på sykkelen er 135 kg så det går unna når man drar på!
Dette var sykelen når jeg kjøpte den i September 2005:
Den har Ducati front, Orginal Suzuki tank med ombygd tanklokk og Kawa bakende.
Sykken drar som en rakett opp til 11,500 RPM så switch light blir instalert snart ( tenkte å kombinere dette med vanninsprøyting i eksosene i vinter hvis jeg får tid)
Har ikke kjørt den på dynoen enda men jeg regner med at den ligger på ca 115 HK på bakhjulet.
Vekten på sykkelen er 135 kg så det går unna når man drar på!
Dette var sykelen når jeg kjøpte den i September 2005:
-
- Posts: 16
- Joined: 17 Nov 2006 11:50
- Location: Trondheim
-
- Posts: 16
- Joined: 17 Nov 2006 11:50
- Location: Trondheim
Er 4 carbon potter på så lyden er helt rå ifra 7-11 500 RPM
Last edited by rgv500gamma on 19 Nov 2006 13:01, edited 2 times in total.