Ghost Rider Busted..?

Prat om tung MC.
User avatar
rufse
Posts: 116
Joined: 08 May 2006 03:03
Location: Bergen
Contact:

Ghost Rider Busted..?

Post by rufse »

Vet ei om det er sant, andre som vet nokke?

Kolla här: http://media.putfile.com/Ghost-Rider-Busted
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hvor mange ganger skal det bli tatt opp ?

BULLSHIT !
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Er gammelt dette klippet her..
Er ikjke godt å si om det er han eller bare en wannabe :wink:
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Fjortiser legger ut rykter på nettet, så tror andre fjortiser at det er sant. Rest my case...
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Gixxerman wrote:Fjortiser legger ut rykter på nettet, så tror andre fjortiser at det er sant. Rest my case...
Innerst inne tror eg nok det ligger noe i det ja :wink:
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

At ghost rider har blitt tatt av purken før er sant!

Men de har jo ingen bevis på at det er han neste gang de ser en sykkel i hundre og H bortover med "Ghost Rider" bakpå skilltet :wink:

Har mange filmer på PC`n der han blir tatt, han står til og med å prater med purken i mange land :wink:
Bilder har jeg også :wink:
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Gixxerman wrote:Fjortiser legger ut rykter på nettet, så tror andre fjortiser at det er sant. Rest my case...
Kan jo quote meg selv...
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

Gixxerman wrote:
Gixxerman wrote:Fjortiser legger ut rykter på nettet, så tror andre fjortiser at det er sant. Rest my case...
Kan jo quote meg selv...
jeg quoter oppå der igjen! god jul a
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Post by Asfaltkongen »

Haha... Enda en gang sier han at dvd-produsentene som skal trykke dvd'ene hans har gjort en feil. Så alle som har forhåndsbetalt må vente til langt ute i februar med å få den nye filmen, som de egentlig skulle ha fått for en uke siden. Hele det konseptet der stinker altså.Håper virkelig det snart tar slutt. :roll:

Er en grunn til at jeg laster ned filmene gratis eler kjøper de brukt. Ikke støtt den bøgern der.
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

joda, støtt opp ! :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

uansett hvem som er sjåfør på div dvd'r så er det da underholdning å se på..di som syns dette er bull kan bare la være å kjøpe filmene.. alle vet jo og at disse guttene i Getaway in Stockholm ikke kjører ekte getaway. men er fortsat gøy å se på...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
rufse
Posts: 116
Joined: 08 May 2006 03:03
Location: Bergen
Contact:

Post by rufse »

Snop å se på GhostRider - men savner mer stoppies og wheelies. Men han er vel bare som alle andre R-førere - bare fart og ingen stunt!!!
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Post by Asfaltkongen »

RH racing wrote:uansett hvem som er sjåfør på div dvd'r så er det da underholdning å se på..di som syns dette er bull kan bare la være å kjøpe filmene.. alle vet jo og at disse guttene i Getaway in Stockholm ikke kjører ekte getaway. men er fortsat gøy å se på...
Hva mener du med at det ikke er ekte getaway? De kjører jo fra snuten i flere av filmene...
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

ja.. men di er "venner" med snuten.. selv quarnis har uttalt flere ganger: getaway filmene er spilt inn av venner til politiet, og politiet har gjort dette med sine patruljebiler på fritiden"
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Post by Asfaltkongen »

RH racing wrote:ja.. men di er "venner" med snuten.. selv quarnis har uttalt flere ganger: getaway filmene er spilt inn av venner til politiet, og politiet har gjort dette med sine patruljebiler på fritiden"
Ja vel, og da låner de sambandet også da el? Teite ubekreftede rykter. Vis meg et sted at Mr. Qvarnis sier dette a.
Post Reply