Hvordan få hvite traktor skilter på en atv?

Prat om ATV og Cross
Post Reply
Copi
Posts: 1
Joined: 27 Jan 2007 16:29

Hvordan få hvite traktor skilter på en atv?

Post by Copi »

jeg vet at det ikke er lov å regge "nye" atv som traktor, men jeg har hørt at det skulle bli lov igjen i dette året.
så jeg lurte på hva du må gjøre med atv'en for at den kan bli regge på hvite skilter som traktor og hvor mye koster dette ;)
har akkurat kjøpt en honda nsr , etter å ha solgt cagiva'n min.
og trenger en atv reg på hvite skilter som jeg kan bruke om vinteren.
har litt penger til overs så bare slå av en prat hvis du har en :P
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Re: Hvordan få hvite traktor skilter på en atv?

Post by vegsir »

Copi wrote:jeg vet at det ikke er lov å regge "nye" atv som traktor, men jeg har hørt at det skulle bli lov igjen i dette året.
så jeg lurte på hva du må gjøre med atv'en for at den kan bli regge på hvite skilter som traktor og hvor mye koster dette ;)
har akkurat kjøpt en honda nsr , etter å ha solgt cagiva'n min.
og trenger en atv reg på hvite skilter som jeg kan bruke om vinteren.
har litt penger til overs så bare slå av en prat hvis du har en :P
tviler på at det blir lov igjen, tror heller det blir strengere.

men du kan jo prøve å finne en litt eldre atv som er registrert som atv. nå vet ikke jeg hvor mye du har tenkt å bruke, men jeg har sett få til under 60.000kr.

så det du evt kan kjøpe er jo en moped atv,
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
Persson
Posts: 5
Joined: 15 May 2007 14:31

Post by Persson »

Hørt noe om EU - traktor eller noe, som kommer ettervært, som kan brukes til atv.

Man vil jo ha så mange atv'er på skilter som mulig, så dem ikke kjører ulåvelig :?
Så det er rart det ikke blir noe forandringer der, koster jo godt over 10.000 kr og få dem på hvite skilter, det er mye penger for et stål skilt!!
8)
Loncin 250
Post Reply