Yamaha YBR og trim?

Prat om lett MC.
User avatar
r3im
Posts: 76
Joined: 20 Mar 2007 16:47
MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
Location: Lillehammer

Post by r3im »

Ja, det var bare det å velge mellom NSR eller DT da!! Skal hvertfall ikke kjøpe noe til over 30,000, det er absolutt MAX! Så helst rundt 25,000 for da har jeg råd til trim osv!
Image
*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

Image
*Honda NSR 125*
User avatar
Thunder
Posts: 499
Joined: 22 Mar 2007 19:15
MC: Aprilia SXV550 07'
Aprilia RS250 95'
Location: Flekkefjord

Post by Thunder »

DT er mer brukervennlig enn NSR da.
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Ja, det er mulig.. Men jeg ville ha kjøpt NSR, det er min mening :D
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
r3im
Posts: 76
Joined: 20 Mar 2007 16:47
MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
Location: Lillehammer

Post by r3im »

Jeg skal i hovedsak ha en sykkel som går godt eller det er mulighet for billig og bra trim! Bør helst være god å sitte på og kjøre med... og billig deler og god deletilgang er ikke noe minus;)
Image
*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

Image
*Honda NSR 125*
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

NSR er hvertfall god å sitte på og den går vel bra også.
Trim vet jeg ikke mye om ettersom jeg ikke har prøvd det, men jeg
har hørt veldig mye bra om trim til nsr'n ihvertfall.
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Ja det kan hende at det er bedre tilgang til deler på DT'n ja, men mc-deler har ihvertfall et ganske bra utvalg til NSR :)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
r3im
Posts: 76
Joined: 20 Mar 2007 16:47
MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
Location: Lillehammer

Post by r3im »

Ja, det er vel egentlig 2 sykler som det sjelden går noen deler på! Uten om de vanlige slitedelene og de går som regel universalt!
Image
*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

Image
*Honda NSR 125*
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Kjøp NSR :lol: :lol: :lol: :lol:
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
r3im
Posts: 76
Joined: 20 Mar 2007 16:47
MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
Location: Lillehammer

Post by r3im »

Ja, det er vel egentlig 2 sykler som det sjelden går noen deler på! Uten om de vanlige slitedelene og de går som regel universalt!
Image
*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

Image
*Honda NSR 125*
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

er ikke DT en cross motorsykkel?:P

syntes jeg husker at Yamaha DT125 var en enduro/cross?;P

gå for R sykkel:D du kommer IKKE til å angre:))

har kjørt KTM EXC125 med org 37hk lrns ;o den gikk grisete, MEN du måtte gire HELE forbanna tiden:P

å har kjøtr KTM EXC125 med innskrudd SX125motor.. altså HELcrossmotor.
da ble de bare værre, men SAAATAN for et drag XD hadde sikkert kunne kjørt opp veggen på et hus XD

åsså testet jeg en Nsr. de var nyyydelige å sitte på, jevt drag (2dregir slutter på ca 80.) så prøvde jeg aprilia(var ikke store forskjellen, begge var 15hk.)

men så fant jeg ut at aprilia har mye mer slitasje på delene sine enn nsr,

NSR er _HONDA_ <3> kjøpte min på 5750km --> nå har den gått 18500 og noe. har bare byttet drev og kjede (slitedel of course)

Extremt fornøyd^^
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

DT er en cross ja ;)

BTW: I signaturen din Ducos, så skriver du at NSR'n din
er en 2004 modell.
Det kan vel ikke stemme?
Siste NSR gikk vel av båndet i 2003 en gang?

Eller har jeg tatt grenseløst feil? :P
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
kanarigutten
Posts: 103
Joined: 14 Sep 2006 22:38
Location: akershus

Post by kanarigutten »

stemmer det, men den er antakligvis registrert i 2004 :wink:
Honda nsr 03 mod
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Ja, det er vel sånn det har seg ja :)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Pille
Posts: 224
Joined: 31 Oct 2006 12:59
Location: Ã…rdal, Sogn og Fjordane

Post by Pille »

EvenDeven wrote:DT er en cross ja ;)

BTW: I signaturen din Ducos, så skriver du at NSR'n din
er en 2004 modell.
Det kan vel ikke stemme?
Siste NSR gikk vel av båndet i 2003 en gang?

Eller har jeg tatt grenseløst feil? :P
dt 125 er en enduro hovedsaklig. ettersom du kjøper dt125x eller dt125r bestemmer det hva mer det er. Alså, dt125r er enduro/cross. DT125X er enduro/sm(supermotard) :wink:
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Pille wrote:
EvenDeven wrote:DT er en cross ja ;)

BTW: I signaturen din Ducos, så skriver du at NSR'n din
er en 2004 modell.
Det kan vel ikke stemme?
Siste NSR gikk vel av båndet i 2003 en gang?

Eller har jeg tatt grenseløst feil? :P
dt 125 er en enduro hovedsaklig. ettersom du kjøper dt125x eller dt125r bestemmer det hva mer det er. Alså, dt125r er enduro/cross. DT125X er enduro/sm(supermotard) :wink:

Japp ;)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
Post Reply