Hvilken Spinnin Wheel var dette? Tønsberg eller Mysen?Joachim wrote:Vi har rett og slett hatt en utrolig ryddig og hyggelig gjennomføring av kjøpet av syklene våres ved Spinnin Wheel. Alt har vært på stell, Jon har vært utrolig hyggelig og imøtekommende, og jeg har aldri opplevd makan til service.
Det som er toppen av kransekaka, er det som har skjedd de siste dagene. Da sykkelen min ankom så vi at esken hadde blitt litt ødelagt og laget noen små riper i sykkelen. Det ene var på handguarden, det andre var på tanken. De på handguardsen var rimelig synlige, men det på tanken var ganske minimale, noe som vi også forklarte for Jon. På tross av at det var småskader sender Jon nedover både nye handguards og en ny tank til oss(verdi 5-6.000kr). Utrolig bra!
Dette gir meg stor lyst til å handle videre med dem, når det skal handles ved en senere anledning
PS: Var en artig og fin artikkel om Jon i siste Bike
Jeg må si at jeg synes Spinnin Wheel i tønsberg er forferdelig trege på reparasjoner, men har veldig hyggelig betjening. Prismessig sånn mitt på treet...