enda mer mas angående mistral 50

Prat om ATV og Cross
Post Reply
User avatar
aaboe
Posts: 130
Joined: 13 Nov 2006 21:20

enda mer mas angående mistral 50

Post by aaboe »

hei. satt og diskuterte me en del andre i dag om garanti'en på mistralen min. gjelder den etter eg har kjørt over 250 mil + eg har vore ein del til skogs me an? ja og gamlingen meine på at eg ikke får noe på garantien pga.har "grisekjørt litt". stemme dette?
takker for alle svar :D
Smc Mistral 50...
YamahaBlaster
Posts: 37
Joined: 24 Mar 2007 15:23

Re: enda mer mas angående mistral 50

Post by YamahaBlaster »

aaboe wrote:hei. satt og diskuterte me en del andre i dag om garanti'en på mistralen min. gjelder den etter eg har kjørt over 250 mil + eg har vore ein del til skogs me an? ja og gamlingen meine på at eg ikke får noe på garantien pga.har "grisekjørt litt". stemme dette?
takker for alle svar :D

Ingen kan vel merke at du har "girsekjørten" vis ikke du sier det, vis du skal ha igjen på garantien. :) eller?
**********************
* Eier Av:
* Yamaha Raptor 660R *
* Yamaha Blaster *
* Honda CRF 250 R *
**********************
User avatar
aaboe
Posts: 130
Joined: 13 Nov 2006 21:20

Post by aaboe »

de eg og meine på men, potta detter av og blit holl i til tider og utider så de tyder vell bare på en ting :(
Smc Mistral 50...
User avatar
aaboe
Posts: 130
Joined: 13 Nov 2006 21:20

Post by aaboe »

ingen så vett? :?
Smc Mistral 50...
petter15
Posts: 38
Joined: 23 Oct 2005 17:22
Location: Trondheim
Contact:

Re: enda mer mas angående mistral 50

Post by petter15 »

Potta på Mistralen min datt av tidligere i vår. Jeg ringte forhandlern, han sa at det var en svakhet som var på alle mistralene, så jeg leverte den inn til han og han satte inn nytt eksosanlegg på garantien.
Når det gjelder garanti så står det i manualen at garantien gjelder i 12 måneder, dersom kjøretøyert ikke benyttes til konkurranse formål eller til utleie. Garantien gjelder heller ikke hvis atv'n er noen form for trimmet.
Andre ting som ikke dekkes av garantien er:
Tennplugg
Luftfilter og oljefilter
Drivreim(V-belt)
Bremser(bremseklosser og bremsesko)
Clutchsko
Pærer, sikringer og batteri
Dekk og slanger
Alle typer vaiere
Gummidetaljer
Elektriske kabler og kortslutninger
Variatorruller
Olje og ulike typer smøremidler


Håper dette hjelper deg :D
Post Reply