suzuki bandit? grei sykkel eller?

Prat om mellomtung MC
Post Reply
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

suzuki bandit? grei sykkel eller?

Post by vegsir »

er 45-50.000 en grei pris på en96/97 modell bandit? hvor mange hk er det i disse? greie å leke seg med(bakhjul/stoppies) er 50.000km langt for en slik sykkel? har litt lyst på noe som går litt bedre enn husabergen etterhvert. og med mindre vedlikehold. og har funnet en tøff bandit i nærheten her. og lurer på om det er en kurant sykkel? og så kommer det store spørsmålet, går det ann å få tak i plombering så den kan bli mellomklasse?evt hva det koster å få den omregistrert. lest mange steder noen som sier greybikes har plombering til de fleste sykler. noen som har internetadressen dit?

og til sist noen som vet ca hva forsikring blir på en 18åring?blir vel delkasko i alle fall. har muligheten til å sette den på foreldrene mine, men blir vel ikke så mye billigere av den grunn

takker for svar. blir nok bare med tankene, men er jo kjekt å vite hva jeg går glipp av i alle fall
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: suzuki bandit? grei sykkel eller?

Post by FV »

vegsir wrote:er 45-50.000 en grei pris på en96/97 modell bandit? hvor mange hk er det i disse? greie å leke seg med(bakhjul/stoppies) er 50.000km langt for en slik sykkel? har litt lyst på noe som går litt bedre enn husabergen etterhvert. og med mindre vedlikehold. og har funnet en tøff bandit i nærheten her. og lurer på om det er en kurant sykkel? og så kommer det store spørsmålet, går det ann å få tak i plombering så den kan bli mellomklasse?evt hva det koster å få den omregistrert. lest mange steder noen som sier greybikes har plombering til de fleste sykler. noen som har internetadressen dit?

og til sist noen som vet ca hva forsikring blir på en 18åring?blir vel delkasko i alle fall. har muligheten til å sette den på foreldrene mine, men blir vel ikke så mye billigere av den grunn

takker for svar. blir nok bare med tankene, men er jo kjekt å vite hva jeg går glipp av i alle fall

Denne du tenkte på?

Fin sykkel, men om du er 18 år og ikke har kjørt tung sykkel før, så vil jeg ikke anbefale deg å begynne med wheelies og stoppies med det første :)
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Re: suzuki bandit? grei sykkel eller?

Post by vegsir »

FV wrote:
vegsir wrote:er 45-50.000 en grei pris på en96/97 modell bandit? hvor mange hk er det i disse? greie å leke seg med(bakhjul/stoppies) er 50.000km langt for en slik sykkel? har litt lyst på noe som går litt bedre enn husabergen etterhvert. og med mindre vedlikehold. og har funnet en tøff bandit i nærheten her. og lurer på om det er en kurant sykkel? og så kommer det store spørsmålet, går det ann å få tak i plombering så den kan bli mellomklasse?evt hva det koster å få den omregistrert. lest mange steder noen som sier greybikes har plombering til de fleste sykler. noen som har internetadressen dit?

og til sist noen som vet ca hva forsikring blir på en 18åring?blir vel delkasko i alle fall. har muligheten til å sette den på foreldrene mine, men blir vel ikke så mye billigere av den grunn

takker for svar. blir nok bare med tankene, men er jo kjekt å vite hva jeg går glipp av i alle fall

Denne du tenkte på?

Fin sykkel, men om du er 18 år og ikke har kjørt tung sykkel før, så vil jeg ikke anbefale deg å begynne med wheelies og stoppies med det første :)
den er det vettu! om du leser signaturen min så ser du at jeg har husaberg, men har et lite ønske om noe sprekere!

men spm mitt er om dette er en grei pris? og hvorm ange hk sitter det i den. og som sagt hvor lett er den å leke seg me?
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Post by Endre »

Med full effekt skal det vel ikke være noe prob å leke seg med den. Men du skulle vel plombere den ned til mellomklasse? Det er fulgt mulig, men spørs om den går lett opp på hjulet osv da.. :roll:
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Post by vegsir »

Endre wrote:Med full effekt skal det vel ikke være noe prob å leke seg med den. Men du skulle vel plombere den ned til mellomklasse? Det er fulgt mulig, men spørs om den går lett opp på hjulet osv da.. :roll:
hvis det blir til at jeg får solgt husabergen. så blir den neste sykkelen også mellomklasse på papiret! men om den er det i virkeligheten er en annen sak :roll: noen osm vet hvor mange hk det er i de? 90?
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
User avatar
viper
Posts: 144
Joined: 29 Apr 2005 19:23
MC: husaberg fs650c
Location: brandbu

Post by viper »

96/97 har noe rundt 75hk på papiret,hvor mye det blir i bakhjuls hester er en annen sak?kanskje ikke noe voldsomt mye sprekere en husabergen :lol:
04 mod fs650 motard sykkel
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Post by vegsir »

viper wrote:96/97 har noe rundt 75hk på papiret,hvor mye det blir i bakhjuls hester er en annen sak?kanskje ikke noe voldsomt mye sprekere en husabergen :lol:
bah. hadde håpet det hadde vært noe mere. er jo effektannlegg på den tror jeg. men det hjelper vel ikke så fryktelig mye at det gjør noe. og sykkelen er vel endel tyngre enn husabergen oxo.
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
User avatar
stian
Posts: 290
Joined: 15 Nov 2005 00:54
Location: Trondheim
Contact:

Post by stian »

Jeg benket akkurat 70hk på min hos Ride trondheim, da hadde jeg kun slipon.. Er vel 78hk de står på.. Så fikk ganske bra måling..
Genial sykkel og lære seg på, men er du ut etter bakhjuls kjøring og stoppies er den tuuuung.. Må clutches opp, anbefaler da i såfall og lette litt vekt på den samt forandre drevinga.. Kast på powerfilter og nytt dysekit så er du igang.. (Evt. kjøp bandit 1200)

Som sagt, morro sykkel du kan ha mye artig med, lettkjørt og lett og bygge om, finnes milliarder av deler til den.. Kjøp deg bladet streetfighters ;)

Forsikringen på meg som 19 åring da jeg hadde den havnet på 5300 delkasko hos IF.. da regget som fulleffekt...

Se http://www.team-htr.com/index.php?id=gallery2 for ombyggingen av min.. :)
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Post by vegsir »

stian wrote:Jeg benket akkurat 70hk på min hos Ride trondheim, da hadde jeg kun slipon.. Er vel 78hk de står på.. Så fikk ganske bra måling..
Genial sykkel og lære seg på, men er du ut etter bakhjuls kjøring og stoppies er den tuuuung.. Må clutches opp, anbefaler da i såfall og lette litt vekt på den samt forandre drevinga.. Kast på powerfilter og nytt dysekit så er du igang.. (Evt. kjøp bandit 1200)

Som sagt, morro sykkel du kan ha mye artig med, lettkjørt og lett og bygge om, finnes milliarder av deler til den.. Kjøp deg bladet streetfighters ;)

Forsikringen på meg som 19 åring da jeg hadde den havnet på 5300 delkasko hos IF.. da regget som fulleffekt...

Se http://www.team-htr.com/index.php?id=gallery2 for ombyggingen av min.. :)
okei. takk for svar. men hvor fort går din da? hvis det ikke er mere effekt enn det så beholder jeg husabergen en stund til.

stilig den sykkelen din. likte ikke helt lykta men :wink:
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
Post Reply