Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
icemanx
Posts: 411
Joined: 23 Jun 2008 21:33
MC: 1998 Ducati 748 SPS
Location: Trondheim

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by icemanx »

Marte wrote:
icemanx9 wrote:ser vel gjennomsnittelig ut, tja.. mc'en er vel det skumleste :P .. ingen fetisjer som jeg vet om , og alkoholinntaket er moderat.. og har ikke dame :P
Nei, men den dagen du får dame, bruker du heller penger på alkohol enn henne? Enkelere sagt; er du gentleman? :lol:
hehe nei.. problemet da er vel for lite inntak av alkohyler.. :P gentleman og gentleman.. er vel snill og grei å ha med å gjøre :P
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by Marte »

Hihi.. :D (jeg liker ikke tøffelhelter.)

Hvor gammel er du da? Utdannet som??

hvorfor spør jeg, jeg har jo kjæreste. hahahaha
- Bare Marte -
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by xadox »

marte på avataren din er det en bamse med stor **** eller er det jeg som ser feil? :P
1.3.1.2
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by drivingnirvana »

xadox wrote:marte på avataren din er det en bamse med stor **** eller er det jeg som ser feil? :P

Ahahahahaha

Jeg har sett på den avataren 5 ganger eller noe og ikke lagt merke til det \:D/ Marte er sikkert kravSTOR ;)
Hei du
User avatar
icemanx
Posts: 411
Joined: 23 Jun 2008 21:33
MC: 1998 Ducati 748 SPS
Location: Trondheim

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by icemanx »

Marte wrote:Hihi.. :D (jeg liker ikke tøffelhelter.)

Hvor gammel er du da? Utdannet som??

hvorfor spør jeg, jeg har jo kjæreste. hahahaha
24 1/2, utdannet innen IT ( fagbrev i IKT-driftsfag ) .. meeen.. gått på veggen , så skal hive meg på oppkjøring til CE på nyåret :P

tøffelhelt og tøffelhelt.. er nå ikke det da :P men er vel ikke den som roper høyest i flokken :P
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by Marte »

xadox wrote:marte på avataren din er det en bamse med stor **** eller er det jeg som ser feil? :P
Du ser ikke feil nei :) Hihi... Du er foressten den første som har kommentert det!
drivingnirvana wrote:hahahahaha

Jeg har sett på den avataren 5 ganger eller noe og ikke lagt merke til det \:D/ Marte er sikkert kravSTOR ;)
Kravstor jeg? Næææh.. Ellers er jeg ganske liten :) Men man kan jo ikke unngå å se den!? :lol:
icemanx wrote: 24 1/2, utdannet innen IT ( fagbrev i IKT-driftsfag ) .. meeen.. gått på veggen , så skal hive meg på oppkjøring til CE på nyåret :P

tøffelhelt og tøffelhelt.. er nå ikke det da :P men er vel ikke den som roper høyest i flokken :P
Hm, så gammel :lol: IT, ja.. Vurderer å studere informasjonssystemer etter VGS, men friår først \:D/ Eller er det bare dumt?? :p Ønsker ikke å gå på veggen, akkurat ;)
- Bare Marte -
User avatar
icemanx
Posts: 411
Joined: 23 Jun 2008 21:33
MC: 1998 Ducati 748 SPS
Location: Trondheim

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by icemanx »

Marte wrote:
xadox wrote:marte på avataren din er det en bamse med stor **** eller er det jeg som ser feil? :P
Du ser ikke feil nei :) Hihi... Du er foressten den første som har kommentert det!
drivingnirvana wrote:hahahahaha

Jeg har sett på den avataren 5 ganger eller noe og ikke lagt merke til det \:D/ Marte er sikkert kravSTOR ;)
Kravstor jeg? Næææh.. Ellers er jeg ganske liten :) Men man kan jo ikke unngå å se den!? :lol:
icemanx wrote: 24 1/2, utdannet innen IT ( fagbrev i IKT-driftsfag ) .. meeen.. gått på veggen , så skal hive meg på oppkjøring til CE på nyåret :P

tøffelhelt og tøffelhelt.. er nå ikke det da :P men er vel ikke den som roper høyest i flokken :P
Hm, så gammel :lol: IT, ja.. Vurderer å studere informasjonssystemer etter VGS, men friår først \:D/ Eller er det bare dumt?? :p Ønsker ikke å gå på veggen, akkurat ;)
olding jeg vett.. 5 feet under snart :P

har ikke studert noe jeg , så jeg er feil person å spørre om slikt :P
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by xadox »

ikke ta friår det blir vanskelig å komme tilbake... (erfaring) :P

Så du liker STORE og tykke? :P
1.3.1.2
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by ErlingSG »

Ta et friår, om du får en jobb du trives med gir det deg helt ny glød når du skal begynne på skole igjen! :)
Jeg var mer skolelei en de fleste etter mekken, men nå nyter jeg hver dag på skole :lol:
Bare husk at når du får inntekt legger du deg sikkert til en del vaner som du ikke kan vedlikeholde når du skal leve på stipend igjen.. Jeg har spist myyye nudler til 4kr pakken for å si det sånn :lol:
User avatar
esstrom
Posts: 155
Joined: 20 May 2007 16:30
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Location: Trondheim

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by esstrom »

Eller folkehøgskole, det må være det beste året jeg har hatt, får man et friår samtidig så man får gjøre noe man vil.
inunf
Posts: 4917
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by inunf »

Nei, kjør på og bli ferdig med dritten. Jeg er snart ferdig, bare 3 og et halvt år igjen.
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by Marte »

xadox wrote:ikke ta friår det blir vanskelig å komme tilbake... (erfaring) :P

Så du liker STORE og tykke? :P
Tror det er bedre med friår enn å tvinge på seg et heftig studielån for å finne ut at det var ikke det du ville likevel ;) Jeg vet jo ikke hva jeg vil, så er ikke vits å studere bare for å studere syns jeg :)

Ja, de må iallefall ikke være små ;-) Men stort kan også være FOR stort..
ErlingSG wrote:Ta et friår, om du får en jobb du trives med gir det deg helt ny glød når du skal begynne på skole igjen! :)
Jeg var mer skolelei en de fleste etter mekken, men nå nyter jeg hver dag på skole :lol:
Bare husk at når du får inntekt legger du deg sikkert til en del vaner som du ikke kan vedlikeholde når du skal leve på stipend igjen.. Jeg har spist myyye nudler til 4kr pakken for å si det sånn :lol:
HEhe, ja jeg tenker på det jeg og. Leve på rundt 14000 +/- i et år, og så skal gå tilbake til vanlig stipend. Men da er det sparinger og prioriteringer som gjelder :)
esstrom wrote:Eller folkehøgskole, det må være det beste året jeg har hatt, får man et friår samtidig så man får gjøre noe man vil.
Ja, det kan jeg nok tro på... Men så har ikke jeg lyst på enda et avstandsforhold (knis..). Typen dimmet nettopp fra militæret, og jeg gidder ikke å dra vekk selv når jeg vet hvor hardt dette året har vært selv om han har vært hjemme to uker, borte to uker.. :p
- Bare Marte -
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by FV »

Hvorfor gikk du på allmen i utgangspunktet? Var ikke det for å finne ut hva du ville bli?
Det vil jo da si at du har hatt 3 år på å finne ut hva du skal gjøre på fremover, så om du ikke har klart det til nå så hadde jeg bare tatt en råkjangs, man blir lei av alt uansett.
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by Marte »

FV wrote:Hvorfor gikk du på allmen i utgangspunktet? Var ikke det for å finne ut hva du ville bli?
Det vil jo da si at du har hatt 3 år på å finne ut hva du skal gjøre på fremover, så om du ikke har klart det til nå så hadde jeg bare tatt en råkjangs, man blir lei av alt uansett.
Mainstream :-# Og jeg ville ha generell studiekompetanse, that's all. Men hva visste jeg vel når jeg var 15 år og skulle velge skole. Etter min mening er det litt for ungt å legge livsgrunnlag sitt... Og hvem som finner ut hva de skal bli i en alder av 18 år? Noen har en drøm, men for de som ikke er interessert i noe spesielt, så...
- Bare Marte -
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Kontaktannonse: Mc-gutt søker mc-jente!

Post by FV »

Jeg sier ikke at du skal ha alt klar i en alder av 18 år, men det var iallefall unskyldningen til alle de jeg kjenner som gikk på allmen: "Jeg vet ikke hva jeg vil bli". 90% visste fortsatt ikke hva de ville bli når de var ferdige. Og generell studiekompetanse kunne du fått med påbygg.
Jeg tok iallefall en råtjangs da jeg var 15, og det har da blitt folk av meg også til slutt. Som jeg sier; man blir lei av alt, uansett hva man gjør. Dessuten så er det aldri for sent å snu, man kan alltids omskolere seg osv.
Noe av poenget mitt er iallefall at du bør fortsette studiene. Drit i alt som heter folkehøyskole osv, snakk om å kaste bort et år. Man finner ikke ut hva man vil bli av å padle i kano og ligge i telt et år. Med mindre du finner ut du vil bli Lars Monsen.
Post Reply