Bukse.

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Bukse.

Post by TheDuke2 »

Jeg ser etter ei litt tynn bukse å bruke på sommeren. Jeg har fra før ei Jofama Rainy Way bukse ,men den er alt for godt foret og jeg renner vekk når jeg bruker den nå.
Har sett litt på Halvarssons Muftipants og synes de virker greie , men har ikke sett de utenom internett så jeg vet egentlig ikke om den er tynn eller ikke.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Stikk på Snellingen og fiks deg litt Motard utstyr da vel :) Er på Furuset.
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Får man de med noe særlig polstring da?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg har vel en crosser bukse tror jeg, og jeg har separate legg/kne beskytter som jeg strapper fast med borrelås rundt leggen/oversiden av kneet. Er litt padding i sidene men det blir nok blå merker ved et fall på asfalt ja. Hovedsaken er at jeg får beskyttet legg og knær :shock: Buksene er av typen høyvannsbukser så man burde ha høye crosstøvler for å kompensere(hvilket jeg seff ikke har :oops: )
Syntes du burde fikse deg bekledning som står i stil til den tøffe biken din i det minste. Jeg har litt overkill av utstyr til skrapet mitt, men der har du en liten pekepinn i det minste :lol:

Image
User avatar
bbolstad
Posts: 114
Joined: 26 Apr 2005 22:26

Post by bbolstad »

http://www.kneedraggers.com/details/36-ICON05-3

hehe!!, det er så harry at det er rått, men så er no æ bra harry å da.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

De hvite der hadde passe skitbra til homoparaden i forrige uke :lol:
User avatar
bbolstad
Posts: 114
Joined: 26 Apr 2005 22:26

Post by bbolstad »

pøh, går rett som det er med regnbuksa til forsvaret og svart tanga jeg,
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

GMS har Lindstrands/Jofama-klær. Denne dressen er anvendelig til mange typer sykler.http://www.jofama.se/motorcycle_wear/
Gå til Lindstrands "Tekstil" nederst på siden, og trykk på jakke med navnet "Fuego".
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Da fikk jeg kjøpt ei bukse ,kjøpte Lindstrands Lizard i Sort ,veldig behagelig bukse selv i den kvelende varmen :)
Post Reply