Yamaha BT 1100 Bulldog

Prat om tung MC.
Post Reply
pompel
Posts: 4
Joined: 15 May 2005 07:34
Location: Lillehammer

Yamaha BT 1100 Bulldog

Post by pompel »

Vurderer snart og bytte min intruder 1400. Har sett noen omtaler/bilder av en Yamaha BT 1100 bulldog.
Noen som har komentarer til den, eller erfaring?
Too old to be a star
Too young to stop trying
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Det er en sykkel for normale mennsker,og godt brukendes under norske forhold. MT-01 er også i den kategorien.
Human sittestilling,bra komfort og herlig dreiemoment. En annerledes måte å kjøre på enn "R"-ligaen.
Personlig har jeg ikke prøvd noen av dem,men jeg har en kamerat som har mc-intresse godt over gjennomsnittet. Han har fortalt meg om dem.
Og de egenskapene jeg nevnte er jo synlige for alle. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
pompel
Posts: 4
Joined: 15 May 2005 07:34
Location: Lillehammer

Post by pompel »

Takk for svaret.. Tror jeg må ut og prøve :)
Too old to be a star
Too young to stop trying
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gjør det! Den Bulldog'en har fortjent mer oppmerksomhet,enn den har fått. Her til lands "må" det være R-sykkel for enhver pris. Skjønner meg ikke på det. Selv har jeg en Ducati Monster,det er en sykkel av samme type som Bulldog. Naken og med oppreist sittestilling. Fin på veiene her i Mjøsdistriktet! :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
pompel
Posts: 4
Joined: 15 May 2005 07:34
Location: Lillehammer

Post by pompel »

Nå skal jeg snart prøve den. De får visst en oppover til uka. Gleder meg som en ung :wink: Helt enig med deg når det gjelder R-sykkel. Jeg er ferdig med den perioden heldigvis.
Mye fine veier ved mjøsa ja. Kjører en del til Vingrom - Dokka. Herlig vei med masse fine svinger. Men fa.. så mye sau.. Skal spise fårikål så jeg svimer av til høsten :)
Too old to be a star
Too young to stop trying
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

250 er en vei i særklasse! Men de derre subisidiedottene! Ellers er jo gamle E-6 til Minnesund på Hedmarks'sia fint. Og "Bærja" opp hit til meg. Fra Gjøvik og til Lillehammer er det bare gamle 4'ern som er brukandes for motorsykkel i noenlunde fornuftige hastigheter....
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply