Har meldt meg på kursstart 12 august hos Tempo Trafikkskole her i Oslo (tidligere Lunde Trafikkskole).
Rekker vel neppe å bli ferdig før utpå vårparten, men kjekt å endelig komme igang.
Lurte bare på om noen av dere har brukt dem - jeg har hørt gode ting om Lunde/Tempo tidligere, men er det noe spesielt jeg bør være obs på?
Noen som har erfaringer med Lunde/Tempo trafikkskole?
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Noen som har erfaringer med Lunde/Tempo trafikkskole?
Jeg tok lappen der for to år siden, begge som var kjørelærere der da virket som hyggelige folk. Da hadde de kjøregård på Valle Hovin, veldig grei plass å øvelseskjøre.. Jeg har iallefall bare positivt å si om dem
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Tok lappen der i fjor. Veldig fornøyd. Men kvalitet var ikke gratis.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
- thomanil
- MC: På drømmestadiet foreløpig...
Godt å høre. Jeg kommer selv etterhvert til å dokumentere litt inntrykk fra den kjøreskolen i den ferske bloggen min, jeg (wink wink )
-
- MC: zamir begum, søker "rape" "forced" å diverse andre ting på internette. har prøvd å kjøpe en kåne fra iraq. å jobber i avast sekuritas i oslo. adresse: granebakken 96
oi jeg skal på a-lappen kurset den 12 også. til dere som har tatt lappen hvor lang tid kommer jeg til å bruke. har kjørt min MH rx (trimma -drar 130km\t)) en stund og kjører jo bil hverdag. Kjenner de fleste områdene i Oslo så jeg tror ikke jeg kan bomme på felt etc.
Veldig dekkende for denne skolen synes jeg. Tok lappen der i år, 30.06.08. Bra folk.Baron von Waffel wrote:Tok lappen der i fjor. Veldig fornøyd. Men kvalitet var ikke gratis.
Legger til at det kan være lurt å være forberedt på at dem ikke legger noe imellom for å få fram budskapet. Suger du i trafikken så får du også ettertrykkelig beskjed om det.