"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Har desverre ikke råd til noe kjøreutstyr som er dyrt jeg ..
Blir vel den cobra (camo) på mc-deler Vartdal, støvler, hansker og hjelm derfra og kanskje
Er bare 15 år enda og har ikke akkurat 10 000,- å bruke på utstyr
Men det blir da vel noe
EvenDeven wrote:Har desverre ikke råd til noe kjøreutstyr som er dyrt jeg ..
Blir vel den cobra (camo) på mc-deler Vartdal, støvler, hansker og hjelm derfra og kanskje
Er bare 15 år enda og har ikke akkurat 10 000,- å bruke på utstyr
Men det blir da vel noe
Kjøp det du har råd til, det finns mye bra til en billig penge.
Bare husk at en varm motorsyklist er bedre enn en som fryser.
Tviler på at motorsykkel-gleden din er mindre enn noen andre her på forumet.
Eneste de har utbedret er festene til hengslene, ellers er de helt like. Som jeg skriver i den andre tråden så ser de jo helt streite ut, men skinnet bedrar rett og slett. Skal aldri ha mc boots som er leddet som det der.
Spørs hvor lett det blir å bytte de inn igjen... ble bestilt til meg, så dem er sikkert ikke så interessert i å ha de på lager... nå kosta dem 2499,- og
Funnet ut det jeg også, men det måtte jeg gjøre før hver tur, og så blir det skittent rundt leddene veldig fort da ettersom sprayen tiltrekker seg drit.